سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

روند نزولی کرونا در خراسان رضوی

تاکنون جلسات بسیاری حول محور ستاد مقابله با کرونا برگزار کرده‌ایم، و طبق گزارش‌ها در حال حاضر وضعیت خراسان رضوی خوب است و به سوی روند نزولی حرکت می‌کنیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علیرضا رزم‌حسینی استاندار خراسان رضوی با اشاره به کرونا گفت: طبق گزارش‌ها در حال حاضر وضعیت خراسان رضوی خوب است و به سوی روند نزولی حرکت می‌کنیم.
 
او افزود: امیدواریم همین روند رو به کاهش را شاهد باشیم و هرچه زودتر حرم مطهر حضرت امام رضا (ع) هم بازگشایی شود.
 
استاندار خراسان رضوی ادامه داد: برای جلوگیری تکرار اوج شیوع بیماری، همچنان پروتکل‌های ابلاغی از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا را در استان رعایت می‌کنیم.
 
رزم حسینی در نشست با کارکنان معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان رضوی بیان کرد: شرکت پدیده شاندیز یکی از دغدغه‌های ما از روز اول کار در استان بود، هدف ما هم این بود که حقوق سهامداران رعایت شود.

او تصریح کرد: معتقد بودیم شرکت پدیده باید توسط مردم اداره شود، بدهی نداشتن شرکت پدیده، وجود دارایی‌های ارزشمند و اخذ مصوبات سران قوه برای حل مشکلات سه امتیاز برجسته گروه شرکت‌های پدیده شاندیز است.

استاندار خراسان رضوی تاکید کرد: همه بخش‌ها اعم از دولت، دستگاه قضایی و وزارت اقتصاد در حل مشکلات این شرکت نقش داشته و موثر واقع شدند و این شرکت از شنبه گذشته وارد بورس شد.

رزم حسینی بیان کرد: همچنین این استان در حوزه اقتصاد مقاومتی پارسال رتبه اول کشور را به خود اختصاص داد و الگوی مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی استان زمینه را برای کار فراهم کرد.
 
انتهای پیام//ف.غ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.