سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نوای الغوث الغوث خوزستانی‌ها در فضای مجازی طنین انداز می‌شود

سرپرست معاونت فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان از برگزاری آیین شب‌های قدر در استان در فضای مجازی بدلیل شیوع ویروس کرونا خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت الاسلام احسان فرد آقایی سرپرست معاونت فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: سازمان تبلیغات اسلامی به عنوان یکی از دستگاه‌های متولی امور مذهبی و دینی، امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا برنامه ریزی کرده تا شهروندان خوزستانی آیین شب‌های قدر را به شکل مجازی برگزار کنند.

او افزود: به همه متولیان مساجد و هیات‌ها که همه ساله مراسم شب‌های قدر را برگزار می‌کردند اطلاع رسانی شده تا با معرفی صفحات مجازی در اینستاگرام و آپارات آیین‌های این شب‌ها را به صورت مجازی به اشتراک بگذارند تا خانواده‌ها بتوانند در منزل ارتباط معنوی در خصوص شب‌های قدر داشته باشند.

حجت الاسلام فرد آقایی با اشاره به اینکه امسال ۲ برنامه در یک پویش در ایام شب‌های قدر برگزار می‌شود، اظهار کرد: پویش خانوادگی شب‌های قدر با موضوع ذکر خوانی، دعا و آیین‌های مذهبی در منزل راه اندازی شده که خانواده‌ها می‌توانند تصاویر و فیلم‌های خود را در این خصوص به اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان ارسال کنند؛ به بهترین اثر ارسالی به رسم یادبود جوایزی اهدا خواهد شد.

این مقام مسئول تصریح کرد: چند روز باقی مانده از ماه مبارک رمضان به ویژه شب‌های قدر فرصت مناسبی برای خانواده‌ها است که در این مجالس مجازی به صورت گروهی و جمعی به صورت آنلاین حضور داشته باشند.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.