سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شب‌های لیالی قدر همراه صدا و سیمای یزد باشید

معاون سیمای مرکز یزد گفت: صدا و سیمای مرکز یزد با ویژه برنامه‌های پرفیض لیالی قدر مهمان مردم دارالعباده می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد  ، رضا زارع معاون سیمای مرکز یزد گفت: صدا و سیمای مرکز یزد با ویژه برنامه‌های پرفیض لیالی قدر در راز و نیاز روزه داران مهمان مردم دارالعباده می‌شود.

او افزود: از امشب ویژه برنامه، شب‌های قدر، به تهیه کنندگی عبدالنبی تحویل داران به روی آنتن می رود.

زارع با اشاره به برنامه های صدا و سیمای یزد در مراسم پرفیض لیالی قدر،ادامه داد: شب نوزدهم- بیست و یکم و شب بیست و سوم از ساعت ۲۴ تا ۳ بامداد  پخش ادعیه، مناجات ،مراسم قرآن بر سر گرفتن از برنامه های مراسم احیاء  از برنامه های شبکه یزد است.

معاون سیمای مرکز یزد تصریح کرد: مراسم شب نوزدهم با مرثیه خوانی از سوی حضرت آیت الله ناصری نماینده، ولی فقیه و امام جمعه یزد  از حسینییه‌ی آقا و شب بیست و یکم از امامزاده سید جعفر محمد (ع) و شب بیست و سوم از حسینییه‌ی ثارالله به طور زنده پخش خواهد شد.

زارع گفت: رادیو یزد نیز با پخش برنامه " تمنای وصال " از ساعت ۲۲ تا ۳ بامداد به تهیه کنندگی حمیدرضا امیری و اجرای مسعود خاکی و محمد علیزاده به پخش ادعیه و مناجات، کارشناسی مذهبی، مرثیه شهادت حضرت علی (ع) و مراسم قرآن بر سر گذاشتن در شب‌های نونزدهم – بیست و یکم و بیست و سوم ماه مبارک رمضان مهمان شنودگان است.

معاون سیمای مرکز یزد ادامه داد: رادیو یزد با پخش ویژه برنامه " در سوگ خورشید " به تهیه کنندگی فرانک سعیدی و اجرای ظهیرالدین فاریابی در روز شهادت حضرت علی (ع) از ساعت ۱۰ تا ۱۲ همراه راز و نیاز و عزاداری‌های مردم دارالعباده است.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.