سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کمک ۷۴۰ میلیون تومانی خیرین سخاوتمند به نیازمندان

رئیس کمیته امداد منطقه یک شهرستان کرمانشاه با اشاره به اجرای رزمایش بزرگ "همدلی برای ایران همدل" گفت: خیران نیک اندیش کرمانشاهی با پیوستن به این رزمایش تاکنون حدود ۷۴۰ میلیون تومان به نیازمندان کمک کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ اصغر خوشمرام، رئیس کمیته امداد منطقه یک شهرستان کرمانشاه گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون رزمایش بزرگ " همدلی برای ایران همدل" با مشارکت خیران نیک اندیش برای دستگیری از نیازمندان اجرا شده است.

خوشمرام با بیان اینکه خیران با پیوستن به این رزمایش در این ماه مبارک حدود ۷۴۰ میلیون تومان به نیازمندان کمک کردند، افزود: بیش از ۶۸۰ میلیون تومان از این کمک‌های مردمی به منظور خرید حدود دو هزار سبد کالای حمایتی شامل مواد غذایی همچون گوشت، مرغ، برنج، حبوبات و .. برای خانوار‌های نیازمند اختصاص داده شده است.

او ادامه داد: همچنین حدود ۳۹ میلیون تومان از این کمک‌ها نیز برای طبخ و توزیع هزار و ۹۴۸ پرس غذای گرم و ذبح و توزیع گوشت شش راس دام زنده سبک هزینه شده است.

رئیس کمیته امداد منطقه یک شهرستان کرمانشاه همچنین به نیاز خانوار‌های مددجو به اقلام بهداشتی در وضعیت موجود به منظور مقابله با بیماری کرونا اشاره و بیان کرد: حدود ۱۷ میلیون تومان از کمک‌های مردمی جمع آوری شده در رزمایش همدلی برای ایران همدل" به منظور خرید اقلام بهداشتی و مواد ضدعفونی برای نیازمندان و خانوار‌های مددجو هزینه شده است.

اصغر خوشمرام با بیان اینکه دفاتر این نهاد و مراکز نیکوکاری آماده دریافت کمک‌های مردمی در این رزمایش بزرگ است، بیان کرد: خیران برای پیوستن به این رزمایش و اطعام و اکرام نیازمندان کد‌های #۱*۸۸۷۷* و ۰۹۶۸۸۷ از طریق‌های تلفن همراه را شماره گیری کنند.

انتهای پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.