سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ما همواره قدردان جانفشانی‌های نیروی دریایی هستیم

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان با صدور پیامی ضمن تسلیت شهادت جمعی از دریادلان ارتش گفت: ما همواره قدردان جانفشانی‌های نیروی دریایی هستیم.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، عادل دریس مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان و مدیرمنطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی (ره) طی پیامی، شهادت ۱۹ تن از ارتشیان دریادل نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران را در آب‌های دریای عمان را تسلیت گفت.

در متن این پیام آمده است: شهادت ۱۹ تن از نیرو‌های دلاور دریادل نیروی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران در اثر سانحه دلخراش آب‌های دریای عمان موجب تأسف و تأثر شدید همگی ما گردید. اینجانب به نمایندگی از جامعه بزرگ بندری و دریایی استان خوزستان این ضایعه دردناک را به فرماندهی معظم کل قوا و تمامی نیرو‌های فداکار ارتش مقتدر جمهوری اسلامی ایران تسلیت عرض می‌کنم.

امنیت امروز بازرگانی دریایی در آبراه‌های داخلی و بین المللی مرهون تلاش‌های بی وقفه و خستگی ناپذیر نیروی دریایی کشورمان است و ما همواره قدردان این جانفشانی‌ها هستیم.

در این این روز‌های پرفیض ماه مبارک رمضان و شب‌های پر ارج لیالی قدر از درگاه خداوند متعال برای تمامی شهدای گرانقدر به ویژه این شهدای تازه به معراج رفته، رحمت واسعه الهی و عُلّو درجات و برای بازماندگانشان اجر عظیم مسئلت می‌کنم.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.