سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بادامچی در تذکر شفاهی تأکید کرد؛

ضرورت تقویت جامعه مدنی برای پاسداشت سرمایه‌های انسانی

نماینده تهران گفت: تقویت جامعه مدنی و رسانه های مستقل برای کارآمدسازی نظام حکمرانی از الزامات پاسداشت سرمایه‌های کشور است.

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،‌ محمدرضا بادامچی، نماینده تهران، شمیرانات، ری، اسلامشهر و پردیس در صحن علنی امروز مجلس شورای اسلامی و در تذکری شفاهی گفت: ویروس کرونا در گام اول سلامتی انسان‌ها و در گام دوم اشتغال را هدف قرار داده و بر آمار بیکاری به عنوان معضل جدی اقتصادی ایران افزوده است.

او ادامه داد: دوره اول همه گیری کرونا ماه‌ها به طول می انجامد، اما ممکن است شرایط سخت تر شود. ادامه بیکاری زندگی را برای گروه‌های کم درآمد و کارگران روزمزد مشکل کرده است و صاحبان بسیاری از کسب و کارها دچار رکود شده اند.

بادامچی اظهار کرد: تقویت جامعه مدنی و رسانه های مستقل برای کارآمدسازی نظام حکمرانی و اقدام به موقع و بررسی واقعیت‌های جامعه از الزامات پاسداشت سرمایه‌های کشور است.

نماینده تهران، شمیرانات، ری، اسلامشهر و پردیس بیان کرد: اقدام به موقع بررسی واقعیت‌های جهانی و نقاط ضعف موانع توسعه و رفع آن و همچنین فراهم کردن رقابت در تمام حوزه‌ها برای بالندگی و رشد استعدادها از الزامات باسداشت سرمایه‌های اجتماعی است.

بادامچی گفت: تضعیف حوزه قانون‌گذاری از سوی سایر نهادها و مراجع، آن هم در تنگنای تحریم‌های بین المللی، تورم افسار گسیخته، افزایش فقر و تحمیل خودتحریمی به ملت ایران، به خاطر عدم تصویب الحاق دولت به کنوانسیون های بین المللی است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.