سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان مهاباد خبر داد:

مقاوم سازی بیش از ۵ هزار و ۳۰۰ واحد روستایی

سلامت گفت: ۵ هزار و ۳۳۰ واحد مسکونی از خانه‌های روستایی در شهرستان مهاباد تاکنون مقاوم سازی شده اند.

سلامت رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت: شهرستان مهاباد حدود ۱۵ هزار و ۳۳ واحد مسکن روستایی دارد که از این تعداد توسط بنیاد مسکن حدود ۵ هزار ۵۳۶ واحد عملیات نوسازی و احداث مسکن روستایی شروع و همچنین حدود ۵ هزار و ۳۳۰ واحد عملیات ساختمانیشان تکمیل و به بهره برداری رسیده است.

سلامت اظهار داشت: توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای هر واحد مسکن روستایی حدود ۴۰ میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه پرداخت می‌شود که این تسهیلات به صورت قرض الحسنه و بدون سپرده هستند، برای هر خانواری که در سطح روستا‌های شهرستان ساکن باشه پرداخت می‌شود.

او افزود: چنانچه اگر روستاییان بخواهند خانه هاشون رو به صورت ۲ طبقه احداث و برای ۲ خانوار باشد، ۸۰ میلیون تومان پرداخت می‌شود و این تسهیلات با کارمزد ۵ درصد هستند که به راحتی برای تمام روستاییان عزیز امکان پرداختش وجود دارد.

سلامت اظهار داشت: سهم شهرستان مهاباد برای امسال حدودا ۹۰۰ واحد مسکن روستایی بود که از این تعداد حدود ۷۰۰ تا برای بانک‌های عامل ابلاغ و معرفی شده و حدودا ۶۰۰ تا از این فقره تسهیلات موفق شدند مراحل عقد قرار داد رو انجام بدهند و ۱۰۰ واحد هم در بانک‌های عامل مشغول به عقد قرار داد و امورات بانکی شان هستند.

رئیس بنیاد مسکن شهرستان مهاباد تصریح کرد: متقاضیان و روستاییان که تمایل به ساخت ونوسازی مسکن روستاییشان را دارند ازشون استقبال می‌کنیم و این آمادگی رو داریم که کار‌های مربوط به پرونده سازیشان رو  انجام بدهیم.

انتهای پیام / س خ 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.