سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده نیروی انتظامی کشور در ساری:

آمادگی کامل نیروی انتظامی در شب‌های قدر

سردار اشتری گفت: نیروی انتظامی برای هر چه بهتر برگزار شدن مراسم شب‌های قدر آمادگی کامل دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی کشور در مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به اینکه مراسم شب‌های قدر در برخی از شهر‌های کشور باید با رعایت نکات بهداشتی برگزار شود، گفت: نیروی انتظامی برای هر چه بهتر برگزار شدن این مراسم از آمادگی کامل برخوردار است.

او با بیان اینکه مازندران در تمامی تعطیلات سال میزبان جمعیت شناور میلیونی است، افزود: نیروی انتظامی در استان با کمبود منابع روبرو است، اما با تمام قوا برای برقرار کردن امنیت در میدان حضور دارد.

سردار اشتری گفت: نیروی انتظامی در سال گذشته ماموریت‌های مختلفی در وقوع سیل، گران شدن بنزین، تجمعات، شهادت سردار دل‌ها، انتخابات و شیوع ویروس کرونا در سراسر کشور انجام داده است.

او با بیان اینکه دشمنان این مرز و بوم در داخل کشور بدنبال ایجاد تنش در میان مردم هستند، افزود: فرمایشات حکیمانه رهبر معظم انقلاب و حضور بموقع نیرو‌های مسلح در میدان تمامی توطئه‌های دشمنان خنثی شده است.

فرمانده نیروی انتظامی کشور با بیان اینکه با شیوع ویروس کرونا استقبال مردم از کسب و کار‌های اینترنتی بیشتر شده است، گفت: ماموران برای پیشگیری از جرائم سایبری و حمایت از مردم و کسب کار‌های سالم اینترنتی هیچ اجازه‌ای به سوداگران برای سوء استفاده کردن نخواهد داد.

سردار اشتری با اشاره به اینکه بدنبال هوشمند سازی پلیس هستیم، افزود: با هوشمند سازی پلیس تحول عظیمی در ارائه خدمات به مردم شاهد هستیم.
 

انتهای پیام/س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.