سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازیکن اسبق تیم ملی انگلیس:

تمام بازیکنان دوست دارند در لیورپول بازی کنند

جان بارنز معتقد است در حال حاضر تمام بازیکنان دوست دارند در لیورپول حضور داشته باشند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، جان بارنز بازیکن سابق تیم فوتبال لیورپول و تیم ملی انگلیس معتقد است لیورپول با مربیگری یورگن کلوپ جایگاهی که تا چند سال قبل در اختیار منچستر یونایتد بود را تصاحب کرده است.  

لیورپول فصل گذشته به قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا دست یافت و در حال حاضر هم با ۲۵ امتیاز اختلاف نسبت به منچستر سیتی رده دومی، صدرنشین لیگ برتر است.  

در حالی که به نظر می‌رسد لیورپول به دلیل مشکلات مالی ناشی از تعطیلی مسابقات، برخی از برنامه‌های خود برای نقل و انتقالات تابستانی را منتفی کند، شنیده می‌شود بازیکنان بزرگی مانند کیلیان امباپه و تیمو ورنر با این باشگاه در ارتباط هستند و امکان پیوستن آن‌ها به قرمز‌ها وجود دارد.


بیشتر بخوانید: تمایل مهاجم ژرمن‌ها برای پیوستن به لیورپول/ بند فسخ ۵۲ میلیون پوندی مانع انتقال ورنر به آنفیلد می‌شود؟


در همین حال بارنز بازیکن اسبق تیم ملی انگلیس معتقد است اکنون لیورپول جایگاه باشگاه‌هایی مانند چلسی و منچستر یونایتد را گرفته و بازیکنانی که مایل به بازی در لیگ برتر انگلیس هستند، لیورپول را به هر تیم دیگری ترجیح می‌دهند. بارنز با تاکید بر اینکه لیورپول به مقصد باکیفیت‌ترین بازیکنان خارجی شاغل در لیگ برتر تبدیل شده گفت: وقتی شما به عنوان یک بازیکن شانس بازی در تیمی را دارید که قهرمان لیگ قهرمانان اروپا است و در لیگ برتر هم تقریبا قهرمان شده، چه دلیلی دارد به تیمی مانند چلسی یا منچستر یونایتد بروید؟  

پیشکسوت لیورپول و تیم ملی انگلیس در ادامه گفت: چند سال قبل منچستر یونایتد در چنین جایگاهی قرار داشت و بیشتر بازیکنان دوست داشتند برای این تیم بازی کنند. چلسی هم در دوران مربیگری مورینیو شانس بیشتری برای جذب بازیکنان مدنظرش داشت.

بارنز افزود: لیورپول باید از جایگاهی که اکنون در اختیار دارد استفاده کند و بازیکنانی که می‌خواهد را به خدمت بگیرد، زیرا آن‌ها تبدیل به تیمی شدند که هر بازیکنی علاقه‌ دارد در آن بازی کند.  

انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.