سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پرداخت بیش از ۴۶۰ میلیون تومان کمک هزینه مسکن به مددجویان

بیش از ۴۶۰ میلیون تومان بابت کمک هزینه اجاره و ودیعه مسکن ۹۹۶ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان در سال گذشته هزینه شده است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،هدایت صفری مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اینکه ارائه خدمات مسکن به عنوان یکی از اقلام پرهزینه و توانمندساز از سرفصل‌های مهم خدمتی این نهاد در حوزه توانمند سازی است، گفت: خدمات مسکن در قالب خرید، ساخت، بهسازی و تعمیر مسکن مددجویان تحت حمایت و پرداخت کمک هزینه اجاره و ودیعه مسکن به مددجویان مشمول شناسایی شده ارائه می‌شود.

او از پرداخت کمک هزینه اجاره و ودیعه مسکن به ۹۹۶ مددجوی تحت حمایت این نهاد در  سال گذشته خبر داد و افزود: به همین منظور بیش از ۴۶۰ میلیون تومان از محل منابع و اعتبارات این نهاد و کمک‌های مردمی در طول سال گذشته به مددجویان مشمول دریافت این خدمت مساعدت شده است.

صفری با اشاره به اینکه مشارکت خیران در همه بخش‌ها همواره اثربخشی خدمات این نهاد را ارتقاء می‌دهد، ادامه داد: بیش از ۶۰ میلیون تومان از مجموع مبالغ پرداختی بابت اجاره و ودیعه مسکن مددجویان تحت حمایت از محل کمک‌های مردمی تأمین شده و امیدواریم با افزایش مشارکت خیران زنجانی در قالب «طرح رضوان» زمینه ارائه خدمات بیشتر و اثربخش‌تر در حوزه تأمین مسکن به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد فراهم شود.

انتهای پیام/ن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.