سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امروز؛ آخرین مهلت ثبت‌نام خسارت ناشی از کرونا برای مؤسسات قرآنی

با پیگیری‌های وزارت ارشاد، امکان ثبت‌نام تمام مؤسسات و مربیان قرآنی در سایت اعلام خسارت ناشی از شیوع کرونا، میسر شده است و آخرین مهلت ثبت‌نام در این سایت امروز ۲۳ اردیبهشت‌ماه است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، احمدرضا نداف رئیس گروه قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با بیان اینکه فعالیت مؤسسات قرآنی به‌منظور حفظ سلامت مردم از ابتدای شیوع کرونا تعطیل شده است، گفت: به‌همین دلیل این مؤسسات و مربیان قرآنی آن‌ها دچار خسارت‌های مالی فراوانی شده‌اند.

او افزود: با پیگیری‌های وزارت ارشاد و با هماهگی وزارت کار و امور اجتماعی، امکان ثبت‌نام تمام مؤسسات و مربیان قرآنی در سایت اعلام خسارت ناشی از شیوع کرونا، میسر شده است و تمام مؤسسات قرآنی که از هر ارگانی اعم از ارشاد، تبلیغات اسلامی، اوقاف و ... دارای مجوز هستند، می‌توانند در این سایت ثبت‌نام کنند.

نداف با بیان اینکه برای ثبت‌نام در این سایت، ﺩاﺷﺘﻦ ﻛﺪ ﺑﻴﻤﻪ و ﻳﺎ ﻛﺪ ﻛﺎﺭﮔﺎﻫی اﻟﺰاﻣی ﻧﻴﺴﺖ و ﺩﺭ ﺻﻮﺭﺕ ﺧﺎﻟی ﮔﺬاﺷﺘﻦ آﻥ ﺩﺭ ﻓﺮﻡ ﺛﺒﺖ‌ﻧﺎﻡ ﻣﺸﻜﻠی ﭘﻴﺶ ﻧﻤی‌ﺁﻳﺪ، گفت: ﺣﺴﺐ ﻭﻋﺪﻩ‌ﻫﺎی ﺷﻔﺎﻫی مسئولان ﻭﺯاﺭﺕ ﻛﺎﺭ ﺩﺭ ﺟﻠﺴﻪ روز دوشنبه، ۲۲ اردیبهشت‌ماه ﺻﺤﺒﺖ اﺯ اﻋﻂﺎی ﻭاﻡ ۱۲ ﻣﻴﻠﻴﻮﻥ ﺗﻮﻣﺎﻧی ﺑﺎ ﻛﺎﺭﻣﺰﺩ ﭘﺎﻳﻴﻦ ﺑﻪ ﻣؤﺳﺴﺎﺕ و ﻣﺮﺑﻴﺎﻥ ﻗﺮآﻧی ﺛﺒﺖ‌ﻧﺎﻡ ﻛﻨﻨﺪه ﺩﺭ ﺳﺎﻳﺖ ﺑﻮﺩه اﺳﺖ.

رئیس گروه قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با تصریح اینکه آخرین مهلت باقی‌مانده برای ثبت‌نام در این سایت تا پایان امروز سه‌شنبه، ۲۳ اردیبهشت‌ماه است، گفت: متقاضیان ثبت اطلاعات و یا آنان که پس از ثبت اطلاعاتشان در هر رسته، نیاز به ویرایش دارند، در این فرصت می‌توانند به سامانه با آدرس https://corona.samandehi.ir/homepage.aspx مراجعه کنند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.