سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهدای خون در روزهای کرونایی

اعضای تیم توشین دو نینجا شهرستان شیراز با اهداء خون زنگ مهربانی را به صدا درآوردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، رمضان ماه کرامت و بخشش پروردگار بر بندگان زمینی شاید فرصتی کمیاب برای انسان‌هایی باشد که از هر فرصتی برای بخشش جان و مال در راه خدا بهره می‌برند.

امسال ماه مبارک رمضان همزمان با شیوع ویروس همه‌گیر کرونا شده است.

موضوعی که با جان و سلامتی انسان سروکار دارد، اما رمضان امسال فرصتی ناب برای اثبات ایثار هر شهروند مومن و مسوولیت‌پذیر است تا با پیشکش عصاره جان خود، این جوهره قرمز رنگ جاری در رگ‌ها، مهربانی هرچند ناچیز یک بنده به بنده، بخش ناچیزی از الطاف بیکران پروردگارش را شکر گوید.

مهربانی و دوستی در شیراز زبانزد خاص و عام است چنانچه سعدی شیرازی میفرماید بنی آدم اعضای یکدیگرند.

در شیراز این مهربانی روزی نیست که تکرار نشود سال گذشته بود که سیل ویرانگر با مهر و دوستی شیرازی‌ها به سیل مهربانی لقب گرفت در همه بحران‌ها شیرازی‌ها نام خود را در دفتر محبت تکرار کردند.

این بار با توجه به شیوع بیماری کرونا و در شرایطی که سازمان انتقال خون اعلام کرده است که با کمبود خون در شیراز مواجه است، گروه‌های مختلف مردمی با مراجعه و اهداء خون مهربانی را تکرار می‌کنند.

در همین راستا اعضا و ورزشکاران تیم توشین دو نینجای شهرستان شیراز هم با حضور در پایگاه انتقال خون شیراز با اهدای خون خود ثابت کردند ورزشکاران با اقتدا به مولای مومنان و در ماه مبارک رمضان ایثار و از خودگذشتگی و اخلاق پهلوانی را عنوان رسمی دیرینه در وجود خود نگاه داشته‌اند.

انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.