سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشارکت ۲۵۰ میلیون تومانی برای آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد

رئیس زندان شهربابک گفت: در جشن گلریزان ۲۵۰ میلیون تومان برای آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد در شهربابک در نظر گرفته شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، ابوالقاسم سلیمانی رئیس زندان شهربابک در مراسم گلریزان شهرستان گفت: این مراسم با هدف آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد در شهربابک برگزار شد.

او افزود: برای آزاد ۶ زندانی جرائم غیرعمد در شهربابک ۹۵۰ میلیون نیاز است.

سلیمانی با بیان اینکه به دلیل شیوع ویروس کرونا و رعایت پروتکل‌های بهداشتی این مراسم با تعداد محدودی از خیران و نمایندگان شرکت‌ها در شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: طی این جلسه مقرر شد ۲۵۰ میلیون تومان برای آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد در نظر گرفته شود.

او ابراز امیدواری کرد: با جمع آوری مبلغ بیشتری بتوانیم زمینه آزادی و بازگشتن زندانیان جرائم غیرعمد به آغوش خانواده شان را فراهم کنیم.

حجت الاسلام امام جمعه شهرستان شهربابک نیز در این مراسم گفت: همه در هر برهه‌ای از زمان در حال امتحان هستیم و فقط صابران در این آزمون سربلند و پیروز هستند.

او با بیان اینکه تذکرات خداوند در قرآن کریم ما را هوشیار می‌سازد، افزود: امیدواریم خداوند امتحانی از ما بگیرد که در آن موفق باشیم.

حجت الاسلام انصاری ماه رمضان را زمانی برای رفع نیاز نیازمندان دانست و اظهار داشت: در این ماه پر خیر و برکت در‌های بهشت باز و در‌های جهنم بسته است.

او گفت: فردی که به خاطر یک اشتباه غیرعمد متهم و زندانی می‌شود برای ما یک تلنگر است.

حجت الاسلام انصاری تصریح کرد: فرزندانی وجود دارند که چشم به راه پدران خود که غیرعمد در حبس هستند می‌باشند و ما با حمایت‌های خود می‌توانیم این چشم انتظاری را به پایان برسانیم.

انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.