سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تخصیص دو هزار و ۳۵۰ میلیارد ریال اعتبار به طرح‌های راه سازی

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: دو هزار و ۳۵۰ میلیارد ریال اعتبار به طرح‌های راه سازی استان اختصاص یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مجید نظری معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری در آیین معارفه مدیرکل راه و شهرسازی این استان، تعداد طرح‌های اقتصاد مقاومتی حوزه راه این استان را هفت مورد اعلام کرد و افزود: از سه هزار و ۲۴۰ میلیارد ریال اعتبارات مصوب این حوزه تاکنون دو هزار و ۳۵۰ میلیارد ریال تخصیص یافته است.

او گفت: این طرح‌ها شامل طرح راه آهن شهرکرد به مبارکه، چهار خطه شهرکرد به بروجن و لردگان، احداث راه اصلی شهرکرد به بازفت، جاده شلمزار به ناغان، جاده اردل، گرمیزه و دوپلان و جاده خوزستان به ارمند است.

نظری میزان اعتبارات حوزه عمرانی این استان در سال ۹۸ را ۱۰ هزار میلیارد ریال اعلام و اضافه کرد: از این میزان تاکنون چهار هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافته است.

او ادامه داد: از مجموع اعتبارات تخصیصی به استان ۴۲ درصد مربوط به فصل حمل و نقل است که با توجه به طرح‌های مهم این حوزه به ویژه در بخش اقتصاد مقاومتی توصیه می‌شود تا در جذب این اعتبارات اهتمام جدی به کار گرفته شود.

نظری گفت: برای سال ۹۹ و در راستای تحقق شعار سال مبنی بر جهش تولید ۸۹ طرح با اعتباری افزون بر ۸۰ هزار میلیارد ریال پیشنهاد شده که امید است با تخصیص و جذب به موقع اعتبارات بتوان این طرح‌ه ا را تا پایان سال به بهره برداری رساند.

او همچنین از اجرای ۳۰ طرح اقتصاد مقاومتی در استان خبر داد و افزود: از این تعداد ۱۴ طرح مصوب سفر رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی به استان است که برای تکمیل این طرح‌ها به ۳۷ هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

نظری در ادامه از کاهش ۶۶ درصدی تصادفات در این استان در فروردین امسال خبر داد و اضافه کرد: این کاهش تصادفات ناشی از کاهش تردد‌ها به دنبال شیوع ویروس کرونا بوده است.

او ادامه داد: با اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در استان تردد‌های ورودی و خروجی از استان ۴۳ درصد کاهش یافت.

انتهای پیام/ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.