سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) خبر داد؛

پرداخت وام ۵۰۰ میلیون تومانی به کارآفرینان برای اشتغالزایی مددجویان

بختیاری گفت: اگر کارفرمایان ۱۰ نفر از مددجویان کمیته امداد را مشغول به کار کنند، ۵۰۰ میلیون تومان وام قرض‌الحسنه از سوی کمیته امداد به آن‌ها پرداخت می‌شود.

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) در دیدار با رئیس سازمان بسیج اساتید کشور به منظور کمک مالی به کسب و کار‌های خرد و آسیب دیده مددجویان این نهاد اظهار کرد: از این اقدام به موقع اساتید بسیجی خدا را شاکرم. کار ارزشمندی برای ایجاد اشتغال زنان سرپرست خانوار صورت گرفته است.

او با بیان اینکه یکی از رسالت‌های کمیته امداد اشتغال خانگی است، گفت: ما اعتقاد داریم با این نوع اشتغال می‌توان بخشی از معضل بیکاری را به خصوص برای زنان سرپرست خانوار حل کرد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) با بیان اینکه این نیتی که برای اشتغال خانگی دارید بسیار مهم است و کمیته امداد هم در کنار شما اقدامات لازم را انجام می‌دهد، افزود: اگر کارفرمایان ۱۰ نفر از مددجویان کمیته امداد را مشغول به کار کنند، ۵۰۰ میلیون تومان وام قرض‌الحسنه از سوی کمیته امداد به آن‌ها پرداخت می‌شود.

بختیاری با بیان اینکه ما در هفته اکرام قرار داریم و شهروندان می‌توانند با ارسال عدد یک به شماره ۳۰۰۰۳۳۳۳ به افراد یتیم در هر شهرستانی که صلاح می‌دانند کمک کنند، ادامه داد: کمیته امداد در حال حاضر ۷۱۰ هزار و ۲۹۵ حامی فعال دارد که حدود ۲۹۴ هزار یتیم را حمایت می‌کنند و تنها در سال گذشته ۹۱۱ میلیارد تومان این خیرین به افراد یتیم کمک کردند و در حال حاضر نیز ۲۴ هزار و ۴۳۲ یتیم داریم که برای آن‌ها به دنبال حامی هستیم.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) ادامه داد: در مقابله با کرونا نیز تعدادی از افراد تحت پوشش کمیته امداد شغل خود را از دست دادند و با کمک‌هایی که از سوی بنیاد مستضعفان و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) به کمیته امداد شده است، توانستیم بخشی از مشکلات آن‌ها را حل کنیم.

او تصریح کرد: با کمک‌هایی که بنیاد مستضعفان به کمیته امداد ارسال کرده است به خانواده های نیازمندی که فردی از اعضای خانواده شان به دلیل کرونا فوت کرده باشد و با مشکلاتی مواجه  باشند ۱۰ میلیون تومان بلاعوض پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
یحیی
۱۴:۵۸ ۲۵ مرداد ۱۳۹۹
با سلام.
من میخوام وام بردارم واس ایجاد کارگاه تولیدی دوتا ضامن دارم که یکیش کارمنده.دیگه هیچی ندارم. واس برداشت وام از بانک باید حساب جاری باز کنم که شرایط باز کردنشو ندارم.مددجوهم نیستیم.۲۵سالمه و بیکارم.وجدانن اگه واقعا کار خیرین بهم کمک کنین
ناشناس
۱۸:۰۴ ۲۲ مرداد ۱۳۹۹
سلام‌وام‌خود‌تشتغالی‌۵۰میلیون‌گرفتم‌برای‌تولیدی‌کفش‌شب‌عیدهمه کفشها‌بخاطر‌کرونا‌ماند‌کرونا‌چنان‌بهم‌ریخته‌کارمو‌که‌کارگرام‌بیکار‌شدن‌‌‌چون‌اول‌کارم‌بود‌کمکهای‌قانونی‌به‌من‌تعلق‌نگرفت‌۱میلیون‌قست‌وام‌دارم‌اجارهام‌وقبضها‌عقب‌مانده‌قادر‌به‌چرخاندن‌زندگی‌نیستم هه‌جا‌هم‌رفتم‌جواب‌نگرفتم‌ماندم‌‌چکار‌کنم