سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خیزش بزرگ رزمایش کمک مومنانه در کشور

رئیس سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه گفت : رزمایش کمک مومنانه خیزش بزرگی را در کشور به راه انداخته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛حسن موحد رئیس سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه در رزمایش کمک مومنانه برای رسانه‌های استان، با بیان اینکه رزمایش مواسات و کمک مومنانه ایران اسلامی را به یک الگو در سراسر دنیا تبدیل کرده، گفت : ایران اسلامی به حمد الهی در حمایت از آسیب دیدگان از کرونا موفق عمل کرده و به الگویی برای دنیا تبدیل شده است.

او گفت : رزمایش کمک مومنانه در شرایطی که کرونا بازار کسب و کار برخی از مردم را کساد کرده، می‌تواند گام مهمی در حمایت از آسیب دیدگان از کرونا باشد.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه با اشاره به نقش مهم اصحاب رسانه در مدیریت بحران کرونا چه از باب اطلاع رسانی و روشنگری در مورد بیماری و چه از جهت انعکاس اخبار مرتبط با بیماری، گفت: رسانه‌ها که در اطلاع رسانی به جامعه برای اجرای خوب رزمایش مواسات و کمک مومنانه نقش آفرینی کرده اند، از کرونا آسیب دیده اند و نیاز به حمایت دارند.

حجت الاسلام مهدی توسلی معاون فرهنگی اداره کل اوقاف وامور خیریه استان کرمانشاه نیز در این مراسم با بیان اینکه رزمایش کمک مومنانه روحیه بسیجی بودن ایرانیان را به نمایش گذاشته، گفت: این رزمایش شور و نشاط زیادی را در کشور به راه انداخته است.

در این مرحله از رزمایش کمک مومنانه ۱۵۰ بسته موادغذایی شامل برنج، ماکارونی، روغن و... که با همکاری سپاه نبی اکرم (ص) و مرکز افق بقعه سیده فاطمه شهر کرمانشاه تهیه شده بود، بین اصحاب رسانه استان توزیع شد .

 

 

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.