سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رشد ۳۵ درصدی صدور جواز تاسیس در استان زنجان

در سال گذشته میزان صدور جواز تاسیس و طرح توسعه در استان زنجان از رشد ۳۵ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل برخوردار بوده است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،ناصر فغفوری رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با اعلام  این خبر گفت: در سال گذشته یکهزار و ۳۲ فقره جواز تاسیس در استان زنجان صادر شده است که این میزان در سال ۹۷، ۷۶۶ مورد بوده است.

او تصریح کرد: سرمایه گذاری پیش بینی شده برای این طرح‌های صنعتی بالغ بر ۸۳ هزار میلیارد ریال می‌باشد.

فغفوری با اشاره به اشتغالزایی پیش بینی شده برای این طرح‌ها یادآور شد: پیش بینی می شود با راه اندازی طرح‌های صنعتی زمینه اشتغال برای ۱۷ هزار و ۶۶۴ نفر فراهم شود.

او اظهار داشت: بیشترین میزان مجوز‌های صادره مربوط به محصولات فلزی و فابریکی، ساخت مواد و محصولات شیمیایی و محصولات غذایی و آشامیدنی می‌باشد.

این مقام مسئول عنوان کرد: سهم استان از کشور در تعداد صدور جواز‌های تاسیس ۴ درصد و در میزان سرمایه گذاری ۳ درصد می‌باشد که این میزان بیش از سهم استان از لحاظ مساحت و جمعیتی است.

به گفته رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت رتبه استان نسبت به سایر استان‌ها در زمینه صدور جواز تاسیس نهم می‌باشد.

فغفوری در خصوص وضعیت موجود استان در زمینه صدور جواز‌های تاسیس گفت: تاکنون ۲ هزار و ۲۱۷ فقره جواز تاسیس و طرح توسعه در استان صادر گردیده است که سرمایه گذاری پیش بینی شده برای این طرح‌ها بالغ بر ۳۴۰ هزار میلیار ریال می‌باشد.

او خاطر نشان کرد: اشتغالزایی پیش بینی شده برای این طرح‌ها ۶۲ هزار نفر می‌باشد.
 
انتهای پیام/ن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.