سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اتمام پروژه گردنه صلوات آباد سنندج ۶۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد

مدیرکل راه و شهرسازی کردستان گفت:برای اتمام پروژه چهار خطه گردنه صلوات‌آباد سنندج ۶۰۰ میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، محمدصدیق ثابتی گفت: این طرح ۲۱ کیلومتری در سه قطعه به طول ۹.۲ کیلومتر، ۵.۴ و ۶.۲ کیلومتر در حال اجرا است.

او با بیان اینکه در حال حاضر حدود ۱۲ کیلومتر عملیات آسفالت‌ریزی انجام شده است، افزود: این پروژه با توجه به توپوگرافی سخت منطقه برای سرعت و بزرگراه طراحی نشده بلکه تنها فایده آن حل مشکل ترافیکی در گردنه صلوات آباد است.

 ثابتی یادآور شد: برای ساخت چهار خطه گردنه صلوات‌آباد سنندج تاکنون حدود ۵۴۰ میلیارد ریال هزینه شده و۸۰ درصد آن پرداخت شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی کردستان با بیان اینکه برای اتمام پروژه چهار خطه گردنه صلوات‌آباد سنندج ۶۰۰ میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز است، گفت: طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته تا مهر امسال غیر از تونل اول، بقیه مسیر تعریض و به بهره‌برداری می‌رسد.

ثابتی اضافه کرد: در همه نقاط کردستان با توجه به توپوگرافی منطقه ساخت راه هزینه بیشتری نسبت به استان‌های دیگر دارد که این خود باعث هزینه بربودن ساخت راه در استان است.

این طرح بخشی از کریدور شرق به غرب کشور است که کار ساخت آن از مشهد تا تهران به پایان رسیده و فاز دوم آن از تهران تا همدان نیز زیر بار ترافیک رفته است.

منبع:ایرنا

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.