سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مهلت شرکت در جشنوارۀ ملی موسیقی جوان تا پایان اردیبهشت

فرصت شرکت در چهاردهمین جشنوارۀ ملی موسیقی جوان، تا آخر اردیبهشت است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، سید امیر مصباح معاون امور هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان گفت: علاقمندان به حضور در چهاردهمین جشنوارۀ ملی موسیقی جوان، فقط تا پایان اردیبهشت برای ارسال آثار خود از طریق سامانۀ بامک فرصت دارند.

او افزود: روند ثبت‌نام متقاضیان شرکت در چهاردهمین جشنوارۀ ملی موسیقی جوان و بارگذاری و ارسال آثار به دبیرخانه از طریق سامانۀ بامک در حال انجام است.

معاون امور هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان گفت: بر اساس اعلام دبیرخانه و ستاد جشنواره، در صورت تداوم شرایط فعلی، آمادگی برگزاری مرحلۀ نهائی چهاردهمین جشنوارۀ ملی موسیقی جوان از طریق همین سامانه و به‌صورت مجازی انجام خواهد شد .

سید امیر مصباح با بیان اینکه، چهاردهمین جشنوارۀ ملی موسیقی جوان با دبیری هومان اسعدی از سوی انجمن موسیقی ایران با همکاری بنیاد رودکی و حمایت دفتر موسیقی و معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سه بخش موسیقی دستگاهی ایران، موسیقی کلاسیک، و موسیقی نواحی ایران برگزار می‌شود، افزود: فراخوان این دورۀ جشنواره در اسفندماه ۹۸ منتشر شده است .

او گفت: در بخش موسیقی دستگاهی ایران خوانندگان و نوازندگان ساز‌های تار، تنبک، دف، سنتور، سه‌تار، عود، قانون، کمانچه، نی و در بخش موسیقی کلاسیک نوازندگان ساز‌های اُبوا، پیانو، ترومبون، ترومپت، فلوت، کلارینت، کنترباس، گیتار، ویلن، ویلنسل، ویولا، هورن و در بخش موسیقی نواحی ایران خوانندگان و نوازندگان ساز‌های زهی، بادی و کوبه‌ای از مناطق مختلف کشور به رقابت خواهند پرداخت.

معاون امور هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان افزود: همچنین، در حوزۀ موسیقی دستگاهی، بخشی برای حفظ کل ردیف موسیقی ایرانی و بخشی نیز با عنوان بخش ویژۀ موسیقی دستگاهی: آفرینش در تکنوازی در نظر گرفته شده است..

سید امیر مصباح تصریح کرد: علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر و هر گونه اخبار تکمیلی می‌توانند به سایت انجمن موسیقی ایران به نشانی www.nay.ir مراجعه کنند.

 

انتهای پیام / ق

برچسب ها: وزارت نیرو ، موسیقی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.