سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۲ هزار و ۳۷ مبتلا به کرونا در استان کرمانشاه

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا در استان کرمانشاه گفت: تعداد مبتلایان به کوید ۱۹ در استان به ۲ هزار و ۳۷ نفر رسید که متاسفانه از این تعداد، ۸۴ نفر جان باختند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ مهدی محمدی  در خصوص آخرین آمار مبتلایان به ویروس کرونا، اظهار داشت: طی شبانه روز گذشته، ۸۹ مورد بیمار جدید مبتلا به کرونا در استان شناسایی، که ۱۱ مورد آن مربوط به بیماران بستری و ۷۸ مورد نیز مربوط به بیماران سرپایی است.

او افزود: با شناسایی بیماران جدید، تعداد مبتلایان به کوید ۱۹ در استان کرمانشاه به ۲ هزار و ۳۷ نفر رسید که متاسفانه از این تعداد، ۸۴ نفر جان باختند.

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا در استان کرمانشاه کرد: از مجموع تعداد مبتلایان استان، ۶۱۷ نفر جزو بیماران بستری و یک‌هزار و ۴۲۰ نفر نیز جزو بیماران سرپایی هستند.

او با بیان اینکه از ابتدای شیوع ویروس کرونا در استان تا امروز ۳ هزار و ۲۲ بیمار حاد تنفسی در بیمارستان‌های استان بستری شده‌اند، گفت: ۲ هزار و ۷۷۸ نفر از این تعداد ترخیص شده و ۱۶۰ نفر نیز در حال حاضر در بیمارستان‌های استان بستری هستند.

محمدی گفت: با انجام ۴۳۱ نمونه آزمایش شده در روز گذشته، مجموع آزمایشات تشخیص کرونا ویروس در استان ۹ هزار و ۳۲۴ نفر رسیده است.

او رفت و آمد غیرضروری هم استانی‌ها را دلیل افزایش تعداد مبتلایان به ویروس کرونا دانست و گفت: این بیماری همچنان در جامعه جولان می‌دهد و مردم باید دستورالعمل‌های بهداشتی را جدی بگیرند.
انتهای پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.