سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قاچاقچیان موادمخدر در خوزستان زمین گیر شدند

فرمانده انتظامی خوزستان از کشف بیش از ۴۲۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک طی ۲۴ ساعت گذشته در شهرستان‌های بهبهان و هندیجان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سردار حیدر عباس زاده فرمانده انتظامی خوزستان گفت: به منظور برخورد قاطعانه با قاچاقچیان مواد مخدر، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و فرماندهی انتظامی شهرستان‌های بهبهان و هندیجان با کار اطلاعاتی از انتقال ۲ محموله مواد مخدر مطلع شدند.

او افزود: پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با تلاش اطلاعاتی و اقدامات خاص پلیسی با همکاری عوامل انتظامی هندیجان، ۲ دستگاه خودرو حامل مواد مخدر را شناسایی و متوقف کردند، و در بازرسی از آنان مقدار ۲۰۲ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد.

سردار عباس زاده اظهار داشت: در عملیاتی دیگر پلیس شهرستان بهبهان با انجام کار اطلاعاتی یک دستگاه خودرو پژو پارس حامل مواد مخدر را شناسایی و طی عملیاتی متوقف کردند و عوامل انتظامی در بازرسی از خودرو توقیفی مقدار ۲۲۱ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک با لفاف کشف کردند.

به گفته فرمانده انتظامی استان خوزستان، در مجموع این ۲ عملیات ۴۲۳ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف، ۳ دستگاه خودرو توقیف و ۳ قاچاقچی مواد مخدر دستگیر شدند که پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی داده شدند.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.