سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کمیته بهداشت و سلامت عراق در ایام عید فطر ممنوعیت سراسری رفت‌وآمد وضع کرد

کمیته عالی بهداشت و سلامت عراق به ریاست مصطفی الکاظمی امروز یکشنبه اعلام کرد که در ایام عید فطر در سراسر این کشور ممنوعیت رفت‌وآمد برقرار خواهد شد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سومریه نیوز، دفتر نخست‌وزیری عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد کمیته عالی بهداشت و سلامت این کشور برای مقابله با ویروس کرونا امروز یکشنبه جلسه خود را به ریاست مصطفی الکاظمی، نخست‌وزیر عراق برگزار کرد که طی آن مقرر شد هم تغییراتی در ساعات ممنوعیت رفت‌وآمد ایجاد شود و هم در ایام عید فطر به طور سراسری این ممنوعیت‌ها برقرار شوند.

براساس این بیانیه مصطفی الکاظمی تاکید کرده است: ویروس کرونا یک جنگ و چالش واقعی است و باید تلاش‌ها برای مقابله با آن افزایش یابد.

نخست‌وزیر عراق با تاکید بر اهمیت افزایش تلاش‌های خودجوش بهداشتی و تلاش رسانه‌ها از طریق پخش توصیه‌های بهداشتی از همه وزارت خانه‌ها خواست تا در این تلاش‌ها سهیم باشند و همگی به محدودیت‌های پیشگیرانه پایبند باشند.

این بیانیه می‌افزاید: وزارت حمل و نقل شروطی را برای تامین سلامت شهروندان در وسائل نقلیه و برخورد با متخلفان با هماهنگی وزارت کشور وضع کرد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.