سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل میراث‌فرهنگی گلستان: اجرای ۳۰۰۰ میلیاردتومان پروژه گردشگری در استان/ هتل ۵ ستاره نداریم

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان گفت: ۳ هزار میلیارد تومان پروژه گردشگری شامل هتل‌ها، واحد‌های اقامتی، بومگردی‌ها وغیره در حال اجرا در استان است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، احمد تجری مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان با بیان اینکه برای جذب گردشگر باید زیرساخت‌های آن فراهم شود، اظهار داشت: به رغم همه اقداماتی که در سال‌های اخیر برای شناساندن ظرفیت‌های گردشگری استان انجام و زیرساخت‌هایی که ایجاد شده است، هنوز گلستان نتوانسته آن‌گونه که باید در جذب گردشگران موفق باشد.

او افزود: در حوزه زیرساخت‌های گردشگری نیازمند کار‌های بیشتری هستیم؛ ضمن اینکه در بخش اعتبارات عمرانی، حوزه گردشگری باید مورد توجه جدی قرار بگیرد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان بیان داشت: در حال حاضر بیش از ۳ هزار میلیارد تومان پروژه در حوزه گردشگری استان در دست ساخت قرار دارد که بهره‌برداری از آنها، بخش زیادی از دغدغه‌ها را برای میزبانی از گردشگران و مسافران رفع می‌کند.

او اضافه کرد: این پروژه‌ها در قالب هتل‌ها، واحد‌های پذیرایی و اقامتی، بومگردی‌ها، سفره خانه‌های سنتی و ... در حال ساخت است.

تجری با بیان اینکه برخی از پروژه‌ها را در حوزه گردشگری به طور ویژه پیگیری کرد، گفت: در شرایط کنونی باید بر روی برخی پروژه‌های اولویت‌دار مانند هتل‌های ۵ ستاره که در استان نداریم، تمرکز کنیم.

انتهای پیام/پ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.