سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حاتم بخشی مرد چینی از بالای پشت بام خانه‌اش!

شهروند چینی با پرت کردن ده‌ها هزار اسکناس یوان از بالای پشت بام خانه‌اش به داخل خیابان موجب حیرت شاهدان عینی شد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یک مرد چینی که اقدام به پرتاب ده‌ها هزار اسکناس یوان از پشت بام خانه به داخل خیابان کرده بود به سوژه رسانه تبدیل شد. بنا به گزارش رسانه‌های چینی این مرد در حالی که بیش از یک روز را در بالای پشت بام حضور داشت ده‌ها هزار اسکناس را به پایین پرتاب کرد. این اتفاق در شهر " جینان " واقع در استان شاندونگ چین رخ  داد.

بنا به این گزارش این مرد حدود ۳۶ ساعت در بالای پشت بام به این کار خود ادامه داد تا سرانجام خانواده و پلیس توانستند او را راضی به پایین آمدن از بالای ساختمان کنند. بنا به گزارش پلیس کل پولی که این مرد که هویتش مشخص نشده به پایین پرتاب کرد حدود ۱۰۰۰۰۰ یوان معادل ۱۴۰۰۰ دلار بود. تمام پول‌های پرت شده به داخل خیابان توسط پرسنل یک بنگاه املاک جمع آوری و به خانواده این مرد برگردانده شد. پس از این حادثه این مرد برای درمان به بیمارستان منتقل شد. هنوز علت اقدام عجیب این مرد مشخص نشده است.


بیشتر بخوانید: جشن عروسی متفاوت زوج هندوستانی!


گفتنی است؛ این اقدام این مرد چینی در حالی خبرساز می‌شود که چند روز پیش نیز اقدام عجیب شهروند چینی دیگر به سوژه رسانه‌ها تبدیل شده بود. دختر این مرد به یک بانک محلی مراجعه و اعلام کرده بود آن‌ها ۲ میلیون یوان از پول‌هایی را که پدرش خاک کرده بود پیدا کرده اند. ظاهرا این مرد ۴ سال پیش و به این علت که بانک را محل امنی برای نگهداری از پول هایش نمی‌دانست تصمیم گرفت آن را خاک کند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۹:۳۹ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
دولت و مسئولین یاد بگیرن....سالی یه بارم شما ازین کارا کنید دیگه ثواب داره به خدا...برید بالای پشتبونه ساختمان بانک مرکزی چک پولای 100 هزار تومنی به مدت چن ساعت شروع کنید به ریختن رو سر مردم........شما همیشه تو این کارا پیشتاز باشید نا سلامتی مملکت اسلامیه......خبرشو به مردم اعلام کنید تا آماده شیم.
ناشناس
۱۶:۵۱ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
36 ساعت
دستشوییش نگرفته بنده خدا؟
ناشناس
۱۶:۳۷ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
حالا اگه ایران بود همه حمله میکردن سمت پول ها
ناشناس
۱۵:۵۵ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
دها هزار یورو اسکناس یوان
ناشناس
۱۹:۳۲ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
:))
آره تهشم نوشته معادل 14000 دلار! ده ها هزار!!؟
ناشناس
۱۰:۵۴ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
احتمالا با زن و بچش دعواش شده ، پولهارو ریخته بیرون زنش بسوزه از این اتفاق ها زیاد میفته
میثم.
۱۰:۲۱ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
عجب آدمایی پیدا میشه