به گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، بحران کرونا با همه چالشها و تهدیدهای جدی که پیرامون اقتصاد جهان ایجاد کرد، اما برای کسب و کارهای نوپا یا همان استارتآپها فرصتهای جدیدی را خلق کرده است.
یکی از پرطرفدارترین خدمات آنلاین در این روزها خرید غیرحضوری و استفاده از سرویسهای مشابه است. در نتیجه بخشی از جامعه که این خدمات را پیش از این به صورت حضوری استفاده میکردند، حالا و برای اولین بار در حال استفاده از سرویسهای فناورانه و مجازی هستند که باعث رشد بخشی از کسبوکارهای آنلاین شده است.
این تجربه باعث شد نگرانیهای رایج کاربران برای استفاده از سرویسهای آنلاین کمتر شده و در نهایت فرصت مناسبی برای رشد بخشهای دیگر این حوزه در دوران پساکرونا ایجاد شود.
بیشتر بخوانید: ساخت حسگرهای فشاری با حساسیت بالا
علاوه بر این بازه سنی کاربرانی که از خدمات آنلاین کسب و کارها استفاده میکنند، نسبت به گذشته تغییر کرده و کاربرانی با بازه سنی ۴۰ تا ۵۵ سال رشد قابل توجهی داشتهاند.
به موازات این رشد، فرصتها و انگیزههای جدیدی نیز برای سرمایهگذاری در کسب و کارهای آنلاین ایجاد شده است که فرصت بسیاری خوبی برای ورود به این حوزه چه در بخش راهاندازی کسب و کار و چه در بخش سرمایهگذاری خواهد بود که باید کسب و کارها از این فرصت بهره ببرند تا بتوانند اهرم رشد سریع خود را پیدا کنند.
انتهای پیام/