سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بحران کرونا فرصتی مناسب برای استارت آپ‌ها

با ورود ویروس کرونا به کشور نیاز مردم به استارت آپ‌ها بیشتر شد. یکی از پرطرفدارترین خدمات آنلاین در روز‌های کرونایی خرید غیرحضوری و استفاده از سرویس‌های مشابه است.

به گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، بحران کرونا با همه چالش‌ها و تهدید‌های جدی که پیرامون اقتصاد جهان ایجاد کرد، اما برای کسب و کار‌های نوپا یا همان استارت‌آپ‌ها فرصت‌های جدیدی را خلق کرده است.

یکی از پرطرفدارترین خدمات آنلاین در این روز‌ها خرید غیرحضوری و استفاده از سرویس‌های مشابه است. در نتیجه بخشی از جامعه که این خدمات را پیش از این به صورت حضوری استفاده می‌کردند، حالا و برای اولین بار در حال استفاده از سرویس‌های فناورانه و مجازی هستند که باعث رشد بخشی از کسب‌وکار‌های آنلاین شده است.

این تجربه باعث شد نگرانی‌های رایج کاربران برای استفاده از سرویس‌های آنلاین کمتر شده و در نهایت فرصت مناسبی برای رشد بخش‌های دیگر این حوزه در دوران پساکرونا ایجاد شود.


بیشتر بخوانید: ساخت حسگرهای فشاری با حساسیت بالا


علاوه بر این بازه سنی کاربرانی که از خدمات آنلاین کسب و کار‌ها استفاده می‌کنند، نسبت به گذشته تغییر کرده و کاربرانی با بازه سنی ۴۰ تا ۵۵ سال رشد قابل توجهی داشته‌اند.

به موازات این رشد، فرصت‌ها و انگیزه‌های جدیدی نیز برای سرمایه‌گذاری در کسب و کار‌های آنلاین ایجاد شده است که فرصت بسیاری خوبی برای ورود به این حوزه چه در بخش راه‌اندازی کسب و کار و چه در بخش سرمایه‌گذاری خواهد بود که باید کسب و کار‌ها از این فرصت بهره ببرند تا بتوانند اهرم رشد سریع خود را پیدا کنند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.