سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف ۲۸ کیلو گرم تریاک و شیشه در ملایر

فرمانده انتظامی استان همدان از کشف ۱۰ کیلو گرم مواد روان گردان شیشه و ۱۸ کیلوگرم تریاک در شهرستان ملایر خبر داد.

سردار کامرانی صالح، فرمانده انتظامی استان همدان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان گفت: با تلاش‌های اطلاعاتی چند ماهه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان بر روی یک باند قاچاق و توزیع مواد روان گردان از نوع شیشه مشخص شد، این باند قصد انتقال مواد روان گردان از استان‌های مرکزی به استان همدان - شهرستان ملایر را دارد.

او افزود: در عملیات مشترک کارکنان پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان و شهرستان ملایر، خودرو متهمان در ورودی این شهرستان شناسایی و در بازرسی از آن، ۱۰ کیلو گرم روان گردان شیشه با لفافه کشف و یک متهم در این خصوص دستگیر و یک دستگاه خودرو سواری نیز توقیف شد.

سردار کامرانی صالح بیان کرد: در عملیات دوم در پی تلاش‌های اطلاعاتی کارکنان پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان، یک باند قاچاق که مواد مخدر از استان‌های جنوبی به استان همدان قاچاق می‌کرد شناسایی شد.

این مقام ارشد انتظامی استان افزود: کارکنان پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری کارکنان انتظامی شهرستان ملایر در یک اقدام عملیاتی منزل متهمان را شناسایی و در بازرسی از آن، ۱۸ کیلو گرم تریاک با لفافه کشف و یک متهم در این رابطه دستگیر شد.

انتهای پیام/ا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.