سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تشویق یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریالی مشترکین کم مصرف آب در استان زنجان

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت:در راستای نهادینه شدن فرهنگ صرفه جویی در مصرف آب، مشترکین کم مصرف در استان زنجان یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال تشویق شدند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان زنجان  قاسمی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان اظهار کرد: بر اساس بخشنامه وزارت نیرو مشترکینی که طی چهار ماه فصل گرم سال از ابتدای خرداد ماه تا پایان شهریور کمتر از الگو، مصرف کرده و در مقایسه با دوره مشابه سال قبل، مصرف خود را کاهش داده اند، به ازاء هر متر مکعب کاهش مصرف تشویق می‌شوند.

او بیان کرد: بیش از ۷۷ هزار مشترک شامل این طرح شدند و پاداش مشترکان مشمول این تخفیف به صورت بستانکار در قبض آب بهای آنان ثبت و اعمال شد.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان تصریح کرد: تشویق مشترکین کم مصرف، در راستای تشویق به مصرف بهینه و رعایت الگوی مثرف انجام می‌پذیرد.

این مسئول خاطرنشان کرد: مشترکین شهری شرکت آب و فاضلاب به ازاء هر متر مکعب کاهش مصرف بیش از هزار و ۶۲۴ ریال تشویق می‌شوند که امسال این رقم با افزایش ۷ درصدی به هزار و ۷۳۸ ریال افزایش پیدا کرده است.
 
 
انتهای پیام/ر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.