سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اقتصاد و دارایی لیست اموال و املاک غیرمنقول دستگاه‌های اجرایی را برآورد می کند

مدیرکل بازرسی استان کرمانشاه گفت: دستگاه‌های اجرایی در واگذاری اموال و املاک غیرمنقول دولتی دقت کنند تا بیت‌المال به یغما نرود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ محمد جهانیان مدیرکل بازرسی استان کرمانشاه بااشاره به اجرای آیین‌نامه واگذاری اموال و املاک غیر منقول دولت در سال جاری، اظهار کرد: باتوجه به اینکه این آیین نامه قانون و لازم الاجرا است، برای همین از دستگاه‌های اجرایی استان می‌خواهیم در واگذاری اموال و املاک مازاد خود دقت کافی داشته باشند.

او بیان کرد: اجرای این آیین نامه باید به شکلی باشد که نه بیت المال به یغما برود و نه اینکه فضا را برای واگذاری‌ها بسیار بسته نگه دارد.

مدیرکل بازرسی استان اضافه کرد: دستگاه‌های اجرایی، متولی واگذاری اموال و املاک غیرمنقول مازاد خود خواهند بود و سازمان بازرسی استان هم به کار آن‌ها نظارت خواهد داشت.

او اضافه کرد: قرار بر این شده تا اداره کل اقتصاد و دارایی لیست اموال و املاک غیرمنقول دستگاه‌های اجرایی را با ارزش آن‌ها برآورد کرده و در اختیار ما هم قرار دهد.

جهانیان گفت: با مشخص شدن دستگاه‌هایی که اموال مازاد دولتی دارند و اجرایی شدن این آیین نامه، ما هم نظارت لازم را با همکاری دستگاه قضایی خواهیم داشت.

به گفته مدیرکل بازرسی استان در پایان سال برنامه بازرسی از دستگاه‌های اجرایی در بحث واگذاری اموال و املاکشان انجام می‌گیرد و در صورتی که تخلفی باشد، برخورد صورت خواهد گرفت.

انتهای  پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.