سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش تولید آساک دوچرخ در ۲ ماه آینده

فرماندار قوچان گفت: در ۲ ماه آینده شاهد خبر‌های خوبی مبنی بر افزایش تولید کارخانه آساک دوچرخ خواهیم بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، هادی رجایی نیا فرماندار قوچان درباره کارخانه دوچرخه‌سازی قوچان گفت: به‌ رغم برخی افت و خیز‌های این واحد در چند سال گذشته، با اقداماتی که برای افزایش فعالیت‌های آن انجام گرفته است، انتظار می‌رود در آینده نزدیک اتفاقات خوبی در آساک‌ دوچرخ رخ دهد که به موقع این نوید را به مردم عزیز خواهیم داد.

او افزود: در ۲ ماه آینده شاهد خبر‌های خوبی مبنی بر افزایش تولید این کارخانه خواهیم بود.
 

فرماندار قوچان ادامه داد: مجتمع صنعتی آساک‌دوچرخ به عنوان بزرگ‌ترین کارخانه دوچرخه‌سازی درکشور با برخورداری از ماشین‌آلات، تاسیسات و تجهیزات مهم و قابل توجه، درجای خود نمادی برای صنعت شهرستان است و یک مجتمع حائز اهمیت است و برای ما نیز موضوعیت دارد.

رجایی نیا بیان کرد: این واحد صنعتی اگرچه در چند سال اخیر فراز و نشیب‌هایی داشته و در مقطعی تعطیل شده است، اما اکنون درحال فعالیت وتولید است؛ هرچند با ظرفیت پایین کارمی کند که مورد رضایت نیست چراکه با توجه به توانایی‌های آن، ظرفیت واحد چه درحوزه تولید وچه اشتغال باید به طور قابل توجهی افزایش یابد که این موضوع تلاش وپیگیری‌های جدی‌تری را می‌طلبد.
 

ظرفیت تولید سالانه ۳۰۰ هزار دوچرخه در کارخانه آساک دوچرخ


او تصریح کرد: صحبت‌هایی درباره خروج ماشین‌آلات وتجهیزاتی از این کارخانه مطرح بوده که اصلا چنین نیست و چیزی خارج نشده است و اکنون نیز تولید محصولات آن با کیفیت هرچه بیشتر انجام می‌شود و جا دارد این واحد از هر حیث به پیشرفت‌های چشمگیر برسد و رونق پیدا کند.

فرماندار قوچان تاکید کرد: ظرفیت اسمی این کارخانه تولید ۳۰۰ هزار دوچرخه در سال است که با توجه به مشکلات به وجود آمده در گذشته و تعدیل نیروی کار، اکنون تولید آن فقط بر اساس قبول سفارش انجام می‌شود و امکان دپوی محصولات تولیدی در این کارخانه وجود ندارد.

انتهای پیام//ف. ش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.