سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آزادی ۵۹ زندانی جرایم غیر عمد در استان اصفهان از ابتدای سال تاکنون

مدیرکل زندان‌های استان اصفهان گفت:از ابتدای سال تاکنون ۵۹ زندانی جرایم غیر عمد با بدهی بیش از ده میلیارد تومان با ۶ میلیارد تومان رضایت شکات آزاد شده‌اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،اسدالله گرجی‌زاده مدیرکل زندان‌های استان اصفهان امروز در یکصد و بیست و دومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به انعقاد تفاهم نامه با دستگاه قضایی گفت: با سنگبری‌ها قراردادی بستیم که دو هزار زندانی جایگزین کارگران اتباعی شوند که به تازگی از کشور خارج شده‌اند.

اسدالله گرجی‌زاده افزود: با همکاری دستگاه قضائی تاکنون با توجه به شیوع بحران کرونا ۶ هزار و ۲۰۰ نفر زندانی در مرخصی هستند، هزار و ۲۰۰ نفر پایان حبس گرفتند، هزار و ۱۰۰ نفر عفو رهبری خوردند و برای ۸۹۰ نفر عفو عید فطر درخواست کرده‌ایم.

او با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون ۵۹ زندانی جرایم غیر عمد با بدهی بیش از ده میلیارد تومان با ۶ میلیارد تومان رضایت شکات آزاد شده‌اند، افزود: در حال حاضر هزار و ۱۳۰ زندانی جرایم غیرعمد شامل هشت درصد زندانیان با نیاز به ۳۹۰ میلیارد تومان اعتبار در زندان هستند و در بین آن‌ها زندانیان سال‌های ۸۹ و ۹۰ نیز وجود دارند.

او درباره کمک به خانواده زندانیان گفت: در ایام کرونا برای خانواده‌هایی که سرپرست آن‌ها در زندان بود یک میلیارد و ۳۰۰ میلیارد تومان از بنیاد مستضعفان کمک نقدی و یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از اتاق اصناف بن خرید کالا در نظر گرفته شد تا کمترین خسارتی را در این بحران متحمل شوند و به صورت میانگین بین ۸۰۰ تا یک میلیون تومان به هر خانواده زندانی کمک نقدی و غیر نقدی شد.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.