سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جمعیت هلال احمر یک نهاد مردمی انسان ساز است

نماینده، ولی فقیه در استان کردستان جمعیت هلال احمر یک نهاد مردمی انسان ساز عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بهمراه مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه و جمعی از همکاران جمعیت استان به مناسبت گرامیداشت هفته هلال احمر با نماینده، ولی فقیه در استان کردستان دیدار و گفتگو کردند.

محمدباقر محمدی مدیرعامل جمعیت هلال احمراستان در ادامه ضمن تبریک هفته هلال احمر به تمامی تلاشگران عرصه امداد و نجات و منادیان صلح و صفا و دوستی، به ارئه گزارشی از عملکرد جمعیت کردستان در سال ۱۳۹۸ و همچنین تشریح اقدامات هلال احمر در مقابله با کرونا پرداخت.

همچنین ضمن تقدیر از کلیه جوانان، داوطلبان و امدادگران جمعیت هلال احمر که منشاء خدمات رسانی برجسته‌ای بوده اند تقدیر و تشکر کرد و افزود:" توصیه‌ها و ارشادات نماینده، ولی فقیه در استان همیشه چراغ راه معنویت پرسنل و اعضاء داوطلب هلال احمر بوده و خواهدبود ".

نماینده، ولی فقیه در استان ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع فرشتگان نجات هلال احمر و تبریک هفته هلال احمر، مردم را خانواده خداوند تلقی کرد و گفت: خدمت بی منت به خلق الله، در واقع خدمت به خانواده خدا است و هیچ لذتی بالاتر از خدمت به خانواده خداوند نیست.

آیت الله حسینی شاهرودی الفت و مهربانی و صلحدوستی را از شاخصه‌های بارز انسانی خواند و خاطرنشان ساخت که هلال احمر مروج صفات پسندیده و امورات خداپسندانه است و از این حیث یکی از برترین و مقدس‌ترین نهاد‌های سازمانی است.

حضرت آیت الله حسینی شاهرودی کشور ایران را طرفدار آرامش و صلح و برادری خواند و گفت:" برادری کردن و مهربانی با دیگران نزد خداوند دارای بهترین و برترین پاداش‌ها هستند و جمعیت هلال احمر ایران نیز در راستای ترویج و اشاعه فرهنگ دوستی و برادری گام برمیدارد. "

حسینی شاهرودی در ادامه به تلاش ارزشمند جمعیت هلال احمر در زمینه مسایل فرهنگی و ارزشی و تربیت جوانان و نوجوانان اشاره کرد و گفت: تلاش‌های فرهنگی هلال احمر کم اهمیت‌تر از تلاش‌های امدادی نبوده و چه بسا می‌توان هلال احمر را بعنوان یک نهاد انسان ساز نام برد.

نماینده، ولی فقیه در خاتمه استان برای خانواده بزرگ جمعیت هلال احمر آرزوی توفیق و سلامتی نمود.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.