سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای گروه سرود میعاد در میدان امیر چخماق یزد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: همزمان با میلاد امام حسن مجتبی (ع) گروه سرود میعاد در میدان امیر چخماق یزد به اجرای برنامه پرداختند.

حجت الاسلام محمد فخرالدینی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، گفت: همزمان با میلاد امام حسن مجتبی (ع) سرودی به  همت گروه ۱۶ نفری میعاد در میدان امیرچخماق اجرا شد.

او افزود: پنج برنامه محوری با همکاری مردم و تشکل‌های مردمی و مذهبی در استان تهیه و برگزار شد.

فخرالدینی اظهار داشت: با توجه به اینکه استان یزد در مبارزه با ویروس کرونا در مرحله مدیریت بیماری است بر خلاف سال‌های گذشته برای پیشگیری از شیوع آن بیشتر محور برنامه‌های میلاد کریم اهل بیت (ع) در فضای مجازی است.

او ادامه داد:  امروز مصادف با ۱۵ رمضان و میلاد دومین امام شیعیان جهان است مراسمی همراه با پخش آن از مساجد و بقاع متبرکه استان یزد در ۲۱ شهر و تعدادی از روستا‌ها بدون حضور مردم برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا برگزار شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: سرود خیابانی به همت گروه‌های برتر در روز ولادت امام حسن مجتبی علیه السلام ساعت۱۲ظهر امروز در میدان امیرچقماق یزد با رعایت اصول بهداشتی اجرا شد.

حجت الاسلام فخرالدینی تصریح کرد: برگزاری مسابقات فرهنگی در خصوص سیره و شخصیت امام حسن (ع) از دیگر برنامه‌های خاصی است که در فضای مجازی به همت برخی نهاد‌ها و تشکل‌ها پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.