سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آسیب‌دیدگان از کرونا در اولویت هزینه کرد زکات

نماینده، ولی فقیه در استان خراسان شمالی با اشاره به آسیب‌های وارده کرونا به صنوف و اشتغال‌ها و درنتیجه بیکاری بسیاری از هم‌وطنان گفت: امسال اعتبارات زکات به آسیب‌دیدگان کرونا اختصاص داده شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، حجت الاسلام و المسلمین ابوالقاسم یعقوبی از زکات و نماز به‌عنوان دوقلو‌های قرآنی نام برد و افزود: نماز و زکات همیشه به‌هم‌پیوسته هستند، نماز کلاس تربیت انسان‌سازی است و پرداخت زکات مکمل آن محسوب می‌شود.

حجت الاسلام و المسلمین یعقوبی فرهنگ نماز و زکات را به‌عنوان امری مهم در پرورش انسان‌سازی نام برد و عنوان کرد: برای تبلیغ در حوزه زکات باید فکر و ذهن مردم را آماده کنید.

امام‌جمعه بجنورد تبلیغات گسترده در حوزه ترویج فرهنگ زکات و آثار مثبت آن در جامعه و همچنین آگاه‌سازی کشاورزان نسبت به نحوه پرداخت زکات در محصولات کشت و دیم را از عوامل اثرگذار در پرداخت آن عنوان کرد.

حجت الاسلام و المسلمین ابوالقاسم یعقوبی از صداوسیما به‌عنوان دستگاهی فرهنگی خواست تا زکات خود را با تولید برنامه‌های فاخر و محتوا سازی در جامعه پرداخت کند.

نماینده، ولی فقیه در استان خراسان شمالی اجر پرداخت معنوی زکات مستحبی را بیش از زکات واجب برشمرد و گفت: زکات مستحبی سازندگی بیشتری دارد چراکه هیچ اجباری در پرداخت آن وجود ندارد.

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.