سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس پلیس آگاهی بوشهر:

پیش از کسب مهارت، در بورس سرمایه‌گذاری نکنید

رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر از مردم خواست هرگز قبل از کسب مهارت و افزایش دانش در بورس سرمایه گذاری نکنند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سرهنگ جوشن سهرابی رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر با اشاره به استقبال گسترده مردم برای ثبت نام در بورس اوراق بهادار گفت: سرمایه گذاری در بورس باید از طریق کارگزاری‌های مجاز صورت گیرد و افراد هرگز قبل از کسب مهارت و افزایش دانش در بورس شرکت نکنند و سرمایه گذاری نکنند.

او با بیان اینکه سرمایه‌گذاری در بورس یک فعالیت اقتصادی است و مورد حمایت قانون است، افزود: افراد متقاضی برای ثبت نام در بورس به اماکن و دفاتر معتبری که از سوی نهاد‌های رسمی اعلام می‌شود مراجع کنند و از اعتماد به افراد ناشناس و یا اماکن غیر مسئول بپرهیزند.

رئیس پلیس آگاهی ادامه داد: دریافت کد‌های بورسی سایر اشخاص و کسب سود‌های کلان پدیده جدیدی است که در حاشیه اقتصاد کشور شکل گرفته است و بعضی افراد سودجو با استفاده از کد‌های بورسی دیگران و حتی مدارک هویتی آنان از سرمایه گذاران کلاهبرداری می‌کنند.

سهرابی با این توضیح که این نوع کلاهبرداری را افراد شیک‌پوش و اتو کشیده انجام می‌دهند، عنوان کرد: این افراد با رفتار‌های متقلبانه و با وعده‌های واهی،  از مدارک هویتی و کد‌های بورسی مردم استفاده و کلاهبرداری می‌کنند.

او افزود: فعالیت بورسی نیاز به دانش خاص خود را دارد و توصیه می‌کنیم که افراد فعالیت اقتصادی و سرمایه‌گذاری خود را جایی انجام دهند که سرمایه آن‌ها در دسترس باشد.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.