سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قلع و قمع تغییر کاربری‌های غیر مجاز اراضی روستای فروتقه کاشمر

مدیرجهاد کشاورزی کاشمر گفت: دو مورد تغییر کاربری غیر مجاز اراضی کشاوری و ویلاسازی توسط مدیریت جهاد کشاورزی کاشمر در اراضی روستای فروتقه تخریب شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حسین محمدی مدیر جهاد کشاورزی کاشمر گفت: دو مورد تغییر کاربری غیر مجاز که در فروردین ماه امسال توسط گشت امور اراضی شهرستان شناسایی شدند که پس از گذراندن مراحل قانونی و دریافت مجوز از دادستانی شهرستان، باحضور رئیس و کارشناس اداره امور اراضی مدیریت شهرستان و نماینده نیروی انتظامی قلع و قمع شد.
 
او با اشاره به اهمیت حفظ کاربری اراضی کشاورزی، افزود: گشت امور اراضی شهرستان امسال با جدیت بیشتری به دنبال شناسایی تغییر کاربری‌های غیر مجاز منطقه می‌باشد، این تیم پس از ارائه اخطار به مالکین در صورت عدم توجه و متوقف نکردن ساخت و ساز، عملیات تخریب را در دستور کار خود قرار می‌دهند.
 
مدیر جهاد کشاورزی کاشمر ادامه داد: از مردم شهرستان تقاضا داریم در شناسایی تغییر کاربری غیرمجاز اراضی زراعی و باغی در منطقه، مدیریت جهاد کشاورزی کاشمر را یاری کنند.
 
محمدی بیان کرد: سامانه تلفنی ۱۳۱ با هدف ارتباط مردمی برای اطلاع رسانی جهت پیشگیری و برخورد با ساخت و ساز‌های غیرمجاز در اراضی زراعی و باغی راه اندازی شده و آماده دریافت هرگونه اخبار و اطلاعات مردمی در این خصوص می‌باشد.
 
انتهای پیام//م. د
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.