سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کارکنان شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان، مجازی آموزش می‌بینند

رئیس اداره آموزش شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان گفت: کارکنان شرکت از دوره‌های آموزشی بصورت مجازی و آنلاین بهره مند می‌شوند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رسول احمدی رئیس اداره آموزش شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان گفت: با توجه به شرایط خاص حاکم بر جامعه و به منظور حفظ سلامتی و مصدونیت آنها از ویروس کرونا، کارکنان بعنوان سرمایه‌های ارزشمند سازمانی و از طرفی لزوم بروز رسانی اطلاعات و مهارت‌های شغلی کارکنان برای نخستین بار دوره‌های آموزشی بصورت مجازی و آنلاین برگزار گردید.

او اظهار داشت: اولین دوره آموزشی مجازی و آنلاین با عنوان پروانه کار سرد و گرم با حضور همزمان ۲۰ نفر از پرسنل واحد‌های عملیاتی قلعه نار، لب سفید، هفتکل و مسجدسلیمان با استفاده از تلفن همراه انجام شد، ضمن اینکه برنامه ریزی برای ادامه سایر دوره‌های آموزشی تخصصی بصورت مجازی صورت گرفته است.

احمدی بیان کرد: با توجه به اهمیت رعایت الزامات بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی و به منظور استفاده از ظرفیت‌های آموزش آنلاین که می‌تواند به کاهش هزینه‌ها و رضایت مندی پرسنل منجر شود، با اولویت دوره‌های HSE برای سایر دوره‌های آموزشی کارکنان در حال برنامه ریزی و مهیا کردن شرایط و مقدمات برگزاری دوره‌های آموزشی بصورت آنلاین و مجازی هستیم.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.