سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

تغییر سهمیه وانت بار‌های شهری از لیتراژ به اعتباری

سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی کشور از تغییر سهمیه وانت بار‌های درون و برون شهری از لیتراژ به اعتباری خبر داد.

فاطمه کاهی سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی کشور در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به کاهش ۲۰ درصدی ماهانه از سهمیه سوخت وانت بارها گفت: سازمان راهداری یک سامانه‌ای دارد که خودروهای باری براساس پیمایش، سوخت می‎گیرند. بر این اساس به وانت‌بارها سهمیه بنزین پایه اختصاص می‌یابد که این سهمیه فارغ از کارکرد آنها است.

به گفته کاهی سهمیه بنزین پایه برای وانت‌بارهای کم‌مصرف ۳۰۰ لیتر در ماه و برای وانت بارهای پرمصرف ۴۰۰ لیتر در ماه تعیین شده است.

او ادامه داد: در حال حاضر قرار نیست که سهمیه سوخت خودروها تغییری پیدا کند و در خصوص تغییر سهمیه وانت بارها از لیتراژ به اعتباری هم باید گفت که این موضوع تا پایان خرداد به علت شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاده است و هیچ تغییری انجام نخواهد شد.

سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی کشور اظهار کرد: مقرر شده است که پس از پایان مهلت تعیین شده سهمیه وانت بارهای درون و برون شهری از لیتراژ به اعتباری تغییر کند، و همچنین این موضوع ارتباطی با کاهش سهمیه سوخت خودروها ندارد و جای هیچ نگرانی برای این موضوع نیست.


بیشتر بخوانید:  پایتخت نشین‌ها شب زلزله ۵۷ میلیون لیتر بنزین مصرف کرده‌اند


کاهی در پایان تصریح کرد: تمامی این تصمیمات در وزارت کشور اتخاذ شده است و سپس به سازمان راهداری اعلام و برای اجرا و واریز سوخت برای دارنندگان وانت بارها به شرکت پخش فرآورده‌های نفتی ابلاغ می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: سوخت رسانی ، بنزین
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.