سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قائم مقام شهردار شیراز:

ناوگان حمل و نقل در شیراز بازگشایی می‌شود

قائم مقام شهردار شیراز گفت: ضمن اجرای پروتکل‌های بهداشتی مورد تاکید وزارت بهداشت، احتمالا ناوگان عمومی شیراز ۲۷ اردیبهشت بازگشایی می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، آرش فرج زاده قائم مقام شهردار شیراز بیان کرد: با توجه به ارائه پروتکل‌های بهداشتی توسط وزارت بهداشت به منظور استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی و ضمن رعایت کردن دستورالعمل‌های مربوط به طرح فاصله گذاری اجتماعی این احتمال وجود دارد که ناوگان حمل و نقل شهری شیراز از ۲۷ اردیبهشت ماه بازگشایی شود.
او اضافه کرد: در بازگشایی سیستم ناوگان عمومی سعی شده تا تمامی پروتکل‌های بهداشتی مدنظر وزارت بهداشت رعایت شود و علاوه بر این پروتکل‌ها با جدا سازی قسمت کابین از قیمت مسافری سعی خواهیم کرد تا سلامت رانندگان نیز در بازگشایی دوباره سیستم حمل و نقل عمومی مدنظر قرار داده باشیم.

فرج زاده بیان کرد: یکی از اقداماتی که در راستای حفظ سلامتی افراد جامعه نیز مد نظر است گندزدایی و ضد عفونی کردن ایستگاه‌های مبدا و مقصد بوده که این اقدام نیز به صورت روزانه انجام خواهد شد.

قائم مقام شهردار شیراز در خصوص ضدعفونی کردن تصریح کرد: بیش از ۴ هزار نفر در راستای ضد عفونی کردن معابر شهری پس از شیوع ویروس کرونا دست‌اندرکار بودند و فعالیت این افراد از ۱۱ اسفند الی ۲۰ فروردین ماه به صورت ۲۴ ساعته در حال انجام بود.

او همچنین با بیان اینکه ضدعفونی معابر همچنان ادامه دارد، افزود: بیش از ۶۳ دستگاه خودرو به منظور گندزدایی و ضد عفونی کردن فعالیت می‌کنند و بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته نسبت به ضدعفونی کردن معابر اقدام می‌کنند.

منبع: مهر

نتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.