سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

علیپور: هرچه دارم از پرسپولیس است

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در این سال‌ها هر چه به دست آوردم از پرسپولیس بوده است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علی علیپور، مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس تهران پس از حضور در فدراسیون فوتبال و کمیته تعیین وضعیت بیان کرد: برای کار شخصی در اینجا حاضر شدم. تا چند روز پیش در شهرستان تمرینات اختصاصی انجام می‌دادم و اینجا هم یا در خانه یا سالن بدنسازی هر روز تمرین می‌کنم تا بدنم را نگه دارم.

او افزود: ادامه رقابت های لیگ بستگی به تصمیم وزارت بهداشت دارد. سلامتی مردم مهم است و احتمال دارد رقابت های لیگ هم به زودی از سر گرفته شود. مردم دلخوشی شان به فوتبال است و اگر بنا به لغو باشد پرسپولیس به دلیل صدرنشینی و فاصله‌ای که با دیگر مدعیان دارد مثل لیگ فرانسه و بلژیک باید قهرمان معرفی شود.


بیشتر بخوانید: قرارداد دلاری بازیکنان ایرانی پرسپولیس تکذیب شد

مهاجم سرخ‌ها در خصوص اینکه تمرینات تیمش به چه شکل دنبال می‌شود گفت: خدا را شکر بازیکنان ما حرفه‌ای هستند و با مربیان بزرگی کار کرده اند. از دوره حمید درخشان که خودم کارم را در این تیم شروع کردم تا برانکو و یحیی گل محمدی بچه‌ها تجربیات زیادی به دست آورده اند و یاد گرفته اند که به صورت انفرادی به چه شکل کار را دنبال کنند.

علیپور در مورد اختلاف نظر در هیئت مدیره گفت: این سوالات را باید مسئولان باشگاه جواب بدهند.

او درباره مشکلات مالی و دریافتی از این باشگاه گفت: درصدی که گرفته ایم کمتر از حدی است که باید می‌گرفتیم و در این مقطع هم پرداختی انجام نشده است.


بیشتر بخوانید: یلوه: هیئت مدیره پرسپولیس درباره وضعیت کارگزار تصمیم می‌گیرد


مهاجم پرسپولیس در مورد اینکه که قراردادش با پرسپولیس به پایان می‌رسد پاسخ داد: من هر چه دارم از باشگاه پرسپولیس است. در این باشگاه علی علیپور شدم و کادرفنی و هواداران به من لطف داشته اند. هنوز بازی‌ها مانده و من تصمیمی برای جدایی نگرفته ام. تصمیمی هم اگر باشد اولویتم صد در صد اول پرسپولیس است و غیر از این نیست.  انشاالله اول پوکر قهرمانی و بعد در رابطه با جدایی یا ماندن تصمیم گیری خواهیم کرد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.