سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز نام‌نویسی برای ساخت جایگاه‌های سی‌ان‌جی و بنزین در زاهدان

محسن وزارتی گفت:نام‌نویسی برای ساخت جایگاه‌های سی‌ان‌جی و بنزین در زاهدان آغازشده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،گفت: نام‌نویسی برای ساخت جایگاه‌های سی‌ان‌جی و دومنظوره سی‌ان‌جی و بنزین آغاز شده و متقاضیان دارای صلاحیت می‌توانند از طریق مراجعه به ستاد منطقه نسبت به ارائه مدارک اقدام کنند.

محسن وزارتی اظهار داشت: محدودیتی برای واگذاری این جایگاه‌ها وجود ندارد و واجدان شرایط که دارای زمین در مسیر‌های پیش‌بینی شده در شهر زاهدان هستند می‌توانند اقدام به نام‌نویسی کنند.

او درباره واگذاری جایگاه‌های دومنظوره نیز گفت: مجوز ساخت چهار باب جایگاه دومنظوره در شهر زاهدان اخذ شده و متقاضیان بخش خصوصی می‌توانند با ارائه مدارک لازم، اقدام به نام‌نویسی کنند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان مهلت نام‌نویسی و ارائه مدارک از سوی متقاضیان را دوم خرداد اعلام کرد و افزود: اشخاص متقاضی از تاریخ انتشار آگهی نوبت دوم (۱۳ اردیبهشت ۹۹) به مدت ۲۰ روز یعنی تا دوم خرداد مهلت دارند نسبت به تکمیل پرونده اقدام کنند.

او دارا بودن زمین، سرمایه لازم برای احداث جایگاه، خرید تجهیزات و نزدیک بودن مکان ساخت به خطوط اصلی گاز را از شرایط ضروری عنوان کرد.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.