سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خداوند ماه رمضان را میدان مسابقه ای برای بندگان خود قرار داد

مدیر آموزش وپرورش بهبهان گفت: طبق کلام امام حسن مجتبی(ع) خداوند ماه رمضان را میدان مسابقه ای برای بندگان خود قرار داده تا با طاعتش برای خشنودی او از یکدیگر پیشی گیرند.

رسول عبدی پورمدیر آموزش و پرورش بهبهان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ضمن تبریک فرارسیدن ولادت با سعادت امام حسن مجتبی(ع) و روز ملی تکریم خیرین گفت: طبق کلام امام حسن مجتبی(ع) خداوند ماه رمضان را میدان مسابقه ای برای بندگان خود قرار داده تا با طاعتش برای خشنودی او از یکدیگر پیشی گیرند.

او افزود: پانزدهمین روز از ماه میهمانی پروردگار مصادف با میلاد دومین پیشوای شیعیان و برجسته ترین نمونه بخشش و انفاق، امام حسن مجتبی (ع) است. روزی که به احترام کرامت، سخا و جود آن بزرگوار در تقویم کشور روز اکرام و از امسال به نام روز تکریم خیرین مزین شده است.

عبدی پور بیان داشت: تمامی مسلمانان و دوستداران اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام با پیروی از سیره اخلاقی کریم آل طاها حضرت امام حسن مجتبی (ع) بکوشند تا فرهنگ حمایت از فقرا و مشارکت بیشتر نیکوکاران در امورات خیریه و کمک به نیازمندان در جامعه اسلامی نهادینه شود و دستان سبز یاری به کمک نظام تعلیم و تربیت گشوده گردد.

مدیر آموزش و پرورش بهبهان تصریح کرد: این عید فرخنده در ماه مبارک رمضان فرصت گرانقدری برای تقدیر و تکریم از انسان های بلند نظر، بلند همت و سخاوتمندی است که با بخشش مال و دارایی خویش، برای اعتلای فرهنگ و ادب کشور و پرورش نسل آینده ساز برای ساختن ایرانی سرافراز، قدم در راه خیر بر می دارند و در امر مدرسه سازی و مدرسه یاری نقش آفرین هستند.

او گفت: اینجانب فرارسیدن سالروز ولادت نورانی کریم اهل بیت، حضرت امام حسن مجتبی (ع) را به تمامی فرهنگیان، دانش آموزان، خیرین نیک اندیش و مردم سخاوتمند شهرستان تبریک و تهنیت عرض نموده، از درگاه حضرت باریتعالی خواستارم در این ماه مبارک همگی ما را از سرچشمه زلال معرفت این امام همام سیرآب نماید.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.