سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انهدام ۲ باند بزرگ سرقت موتورسیکلت در ریگان

فرمانده انتظامی استان کرمان از شناسایی و دستگیری ۷ سارق حرفه‌ای موتورسیکلت با اعتراف به ۴۲ فقره سرقت در مناطق شرق استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سردار"عبدالرضا ناظری" فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت موتورسیکلت در مناطق مختلف شرق استان، موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او افزود: در این رابطه ماموران پلیس آگاهی شهرستان"ریگان" با انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی و کنترل سارقان سابقه دار، در مرحله اول یک سارق را شناسایی و در ادامه ۲ باند ۱۵ نفره سرقت موتورسیکلت را شناسایی و طی عملیاتی ۷ نفر از آنان را دستگیر کردند.

سردار ناظری تصریح کرد: متهمان در تحقیقات و بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۴۲ فقره سرقت در مناطقی از استان یزد و همچنین شهرستان‌های بم، نرماشیر، فهرج و ریگان استان کرمان اعتراف کردند که با توجه به اوراق کردن وسایل نقلیه و فروش آن‌ها در مجموع ۱۶ فقره سرقت موتورسیکلت کشف شد.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به ادامه تلاش‌ها برای کشف اموال مسروقه و بازگشت آن‌ها به مالباختگان ۲ استان، بر رعایت اصول ایمنی و استفاده از تجهیزات بازدارنده برای وسایل نقلیه بمنظور پیشگیری از سرقت تاکید کرد.

انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.