سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریک میلاد حضرت امام حسن مجتبی (ع) از سوی مسئولان

فرماندار شهرستان بندر ماهشهر در پیامی میلاد حضرت امام حسن مجتبی (ع) را تبریک گفت.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محسن بیرانوند فرماندار شهرستان بندر ماهشهر در پیامی میلاد حضرت امام حسن مجتبی (ع) را تبریک گفت.

متن این پیام به شرح ذیل است:

پانزدهم ماه مبارک رمضان، آسمان و زمین و هرآنچه که در آن است غرق سرور و شادی می‌شود. دل‌های عاشق و شیفته اهل بیت (ع)  پذیرای میهمان پربرکتی از خاندان پاک رسالت و امامت می‌شود و اوست که، چون ستاره درخشانی ازمیان ستارگان زیبای هدایت طلوع می‌کند.

همانند نسیمی بهاری به قلب‌های انسان‌ها جان تازه می‌بخشد و سالروز ولادتش به نام روز اکرام و ایتام نامگذاری شده است تا تمامی مسلمانان و دوستداران اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام همواره تلاش کنند با پیروی از سیره اخلاقی ایشان، فرهنگ حمایت از نیازمندان، ایتام و فقرا در جامعه اسلامی نهادینه شود.

اینجانب ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات و تبریک بمناسبت میلاد سراسر نور و سرور کریم اهل بیت آقا امام حسن مجتبی (ع) را به همه مردم عزیز شهرستان بندر ماهشهر تبریک و تهنیت عرض می کنم.

امیدوارم همه ما با پیروی از سیره این امام همام، الگو گرفته و با اقشار مردم، شهروندان، مستمندان و تهیدستان جامعه همانند کریم اهل بیت رفتار نماییم.  

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.