سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امیدی به پایان کرونا در کشور نیست

مدیرگروه کنترل بیماری‌های مرکز بهداشت استان کرمانشاه با انتقاد از افزایش تردد‌های غیرضروری در سطح جامعه، گفت : با این شرایط فعلا امیدی به پایان کرونا در کشور نیست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛سارا شاه آبادی مدیرگروه کنترل بیماری‌های مرکز بهداشت استان کرمانشاه با انتقاد از رفتار مردم، گفت : متاسفانه مردم با گذشت زمان بی خیال ویروس کرونا شده‌اند و عملا مثل روز‌های عادی تردد کرده و رفتار می‌کنند.

او گفت : کرونا جایی نرفته و هنوز همینجاست و دلیلی ندارد مردم رفتار‌ها و مراقبت‌های بهداشتی خود را کنار بگذارند.

شاه آبادی افزود: به دنبال بازگشایی عمده مشاغل و افزایش تردد‌ها و کاهش حساسیت مردم، این روز‌ها شاهد افزایش دوباره تعداد متبلایان کرونا در کشور هستیم و این هشداری برای تمام مردم است.

مدیرگروه کنترل بیماری‌ها مرکز بهداشت استان کرمانشاه افزود: مردم اگر می‌توانستند سری به بیمارستان‌های بیماران کرونایی بزنند تا این حد بی خیال نبودند و باید بدانند کرونا در هر لحظه و هرجایی در کمین آن‌ها است.

شاه آبادی ادامه داد: اگر مردم رعایت نکنند و به همین شیوه ادامه دهند، تا مدت نامعلومی درگیر این بیماری خواهیم بود.

این مسئول گفت: تنها راهی که کارشناسان بهداشت برای کنترل این بیماری پیشنهاد کرده اند، رعایت نکات بهداشتی و فاصله اجتماعی است و اگر مردم همت کنند کرونا خیلی زود از بین می‌رود.

شاه آبادی افزود: متوجه خستگی مردم هستیم، اما چاره و راهی برای مقابله با کرونا وجود ندارد، جز اینکه فاصله اجتماعی رعایت شده و افراد نکات مربوط به خودداری از تردد غیرضروری و استفاده از ماسک و دستکش را رعایت کنند.

او ادامه داد: متاسفانه در شرایط فعلی امیدی به پایان کرونا نیست و تنها امیدواریم که مردم کمک کرده و با رعایت نکات بهداشتی سیر نزولی این بیماری را رقم بزنند .

 

 

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.