سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرپرست ستاد کانون‌های مساجد منطقه آزاد اروند خبر داد؛

توزیع بسته های حمایتی به خانواده‌های بی‌بضاعت

سرپرست ستاد کانون‌های مساجد منطقه آزاد اروند گفت: بسته‌های حمایتی تحت عنوان «کرامت حسنی» میان خانواده‌های بی‌بضاعت به‌مناسبت میلاد باسعادت امام حسن مجتبی (ع) توزیع می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،حسین قانعیان سرپرست ستاد کانون‌های مساجد منطقه آزاد اروند ، ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن میلاد با سعادت امام حسن مجتبی (ع) و همچنین قبولی طاعات و عبادات مومنان در ماه رمضان با تشریح برنامه‌های فرهنگی هنری ستاد کانون‌های مساجد منطقه آزاد اروند در این ایام پر فضیلت گفت: در ایام ماه رمضان چهار برنامه فرهنگی از سوی این ستاد برای ۲ شهرستان آبادان و خرمشهر از سوی کانون‌های مساجد منطقه آزاد اروند در نظر گرفته شده است.

او افزود: برنامه‌های ختم قرآن کریم به‌صورت خانگی تحت عنوان ۳۱۳ ختم خانگی «هر خانه یک ختم»، مسابقه بزرگ کتابخوانی، برگزاری کارناوال شادی به‌مناسبت میلاد امام حسن مجتبی (ع) و توزیع بسته‌های حمایتی در شب میلاد این امام همام تحت عنوان «کرامت حسنی» در میان خانواده‌های بی‌بضاعت سطح منطقه در ایام ماه رمضان برگزار می‌شوند.

 سرپرست ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد منطقه آزاد اروند با تشریح برنامه «هر خانه یک ختم» اضافه کرد: این برنامه به این صورت است که خانواده‌ها به دور یکدیگر جمع می‌شوند و فیلم کوتاه و یا عکسی را از قرائت قرآن کریم در کانال تعریف شده ما ارسال می‌کنند و به قید قرعه به خانواده‌ها هدایایی به‌رسم یادبود اهدا خواهد شد.

قانعیان با بیان اینکه در کارناوال شادی کانون‌های مساجد آبادان و خرمشهر عهده‌دار برگزاری این برنامه در محله محدوده فعالیت خود هستند ابراز کرد: در این برنامه هر کانون ماشین‌هایی را برای برپایی کارناوال شادی به‌مناسبت میلاد با سعادت امام حسن مجتبی (ع) در سطح محله محدوده فعالیت مسجد خود فراهم و با نصب سیستم صوتی و پخش مولودی، مداحی، گل‌کاری و توزیع مقداری شیرینی راه‌اندازی می‌کنند.

او تصریح کرد: ۲ دستگاه خودرو نیز از سوی ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد منطقه آزاد اروند برای راه‌اندازی کاروان شادی در این شب فرخنده برای ۲ شهرستان آبادان و خرمشهر با حفظ پروتکل‌های بهداشتی و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در نظر گرفتیم.

سرپرست ستاد کانون‌های مساجد منطقه آزاد اروند به مسابقه کتابخوانی نیز اشاره کرد و اذعان داشت: کتابی را برای این مسابقه در نظر گرفتیم که فایل پی‌دی‌اف آن را در کانال‌هایی که قبلا معرفی کردیم خواهیم گذاشت و شهروندان پس از دریافت این فایل می‌توانند در این مسابقه بزرگ کتابخوانی شرکت کنند.

قانعیان گفت:در کانال تعریف شده سوالات مربوط به این کتاب را مطرح خواهیم کرد و زمان محدودی نیز برای پاسخ به سوالات را در نظر می‌گیریم؛ در این مسابقه نیز به قید قرعه به نفرات برتر جوایزی اهدا خواهد شد.

او همچنین به توزیع بسته‌های حمایتی در میان خانواده‌های بی‌بضاعت سطح منطقه آزاد اروند اشاره کرد و ادامه داد: مرحله دوم توزیع بسته‌های حمایتی از سوی ستاد کانون‌های مساجد منطقه آزاد اروند در شب میلاد امام حسن مجتبی (ع) در میان خانوارهای بی‌بضاعت انجام خواهد شد.

سرپرست ستاد کانون‌های مساجد منطقه آزاد اروند از توزیع ۲ هزار بسته حمایتی به خانواده‌های بی‌بضاعت آبادان خرمشهر خبر داد و عنوان کرد: این مقدار بسته حمایتی توسط کانون‌های فرهنگی هنری مساجد آبادان و خرمشهر تحت عنوان «کرامت حسنی» در میان خانواده‌های مستضعف توزیع می‌شود.

انتهای پیام/ د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.