سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگیری سارق حرفه ای در کرمانشاه

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری سارق حرفه ای در کرمانشاه خبر داد که به تنهایی مرتکب ۲۵ فقره سرقت قطعات و محتویات خودروی شهروندان شده بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛  سردار علی اکبر جاویدان فرمانده نیروی انتظامی استان کرمانشاه گفت: پس از وقوع چند فقره سرقت مربوط به قطعات و محتویات خودرو در کرمانشاه و شکایت تعداد زیادی از شهروندان، رسیدگی ویژه به موضوع در دستور کار پلیس شهرستان قرار گرفت.

او ادامه داد: پلیس با افزایش گشت های خود خصوصا در نقاط حاشیه ای، خلوت و تاریک شهر موفق شد فردی را دستگیر کند که در حال بازکردن باطری یک دستگاه خودروی پراید بود.

سردار جاویدان گفت: فرد دستگیر شده پس از انتقال به کلانتری به ارتکاب ۲۵ فقره سرقت قطعات و محتویات درون خودرو در نقاط مختلف شهر کرمانشاه اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه بیان کرد: طبق اظهارات این سارق حرفه ای بیشتر سرقت های انجام شده توسط او در مناطق خلوت و خصوصا ساعات شب که نور کمتری وجود دارد انجام می شده است.

او همچنین از معرفی سارق دستگیر شده به دستگاه قضایی جهت سیر مراحل قانونی و صدور حکم لازم خبر داد.

سردار جاویدان در پایان و با اشاره به افزایش سرقت های خُرد در شهر کرمانشاه خصوصا در حوزه خودرو، از شهروندان خواست تا نسبت به نصب تجهیزات ایمنی مانند دزدگیر و همچنین قفل فرمان و پدال اقدام کنند.
انتهای پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.