سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ویروس کرونا همچنان همراه ماست

سرپرست فرمانداری سنقر و کلیایی گفت: ویروس کرونا همچنان همراه ماست و پایان آن منوط به ادامه مبارزه با رعایت خود مراقبتی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در روابط فردی و اجتماعی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛  غلامرضا مرتضوی سرپرست فرمانداری سنقر و کلیایی  گفت: برگزاری جلسات ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کووید ۱۹ به صورت استانی و شهرستانی نشان از اهمیت این موضوع را دارد و مردم فکر نکنند که بحران ویروس کرونا به اتمام رسیده است.

او اظهار داشت: با توجه به گسترش ویروس کرونا و اهمیت این موضوع اکنون وزارت بهداشت و درمان با برنامه ریزی صورت گرفته به مرحله بیماریابی رسیده که از گام‌های موثر مقابله‌ای است.

رییس ستاد مدیریت بیماری کرونا در سنقروکلیایی در ادامه گفت: عوامل شیوع ویروس در شهرو روستا‌ها باید مورد توجه ویژه قرار بگیرد و با شناسایی مناطق پر خطر و توزیع مواد ضد عفونی کننده در این مناطق میتوان یک اقدام موثر جهت جلوگیری از گسترش این ویروس انجام داد.

او رعایت پروتکل‌های بهداشتی در بانک‌ها و اصناف را الزامی دانست و پیگیری و برخورد با متلخلفین را از اداره صمت و دستگاه قضایی متذکر شد.

سرپرست فرمانداری سنقروکلیایی در ادامه از مردم خواست که اخبار مربوط به ویروس کرونا را از منابع رسمی، صداوسیما و خبرگزاری‌ها پیگیری کرده و به شایعات توجه نکنند.

او همچنین ادامه گندزدایی و ضدعفونی سطح شهر و روستاها، اجرای طرح مهم غربالگری فردی توسط شبکه بهداشت و درمان شهرستان و با همکاری بسیج، ابلاغ پروتکل‌های بهداشتی توسط شبکه بهداشت و درمان به صورت مستمر در سطح شهرستان، اجرای طرح فاصله گذاری هوشمند و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در پمپ بنزین‌ها از اهم مصوبات این جلسه را بیان کرد.

انتهای  پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.