سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سخنگوی سازمان آتش نشانی خبر داد؛

جان باختن یک نفر بر اثر تخریب دیوار

ملکی درباره جزئیات حادثه ریزش دیوار در نظام آباد و مصدومان این حادثه، توضیحاتی داد.

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: ساعت ۱۸:۰۹ دقیقه عصر امروز یک مورد حادثه تخریب دیوار در خیابان نظام آباد به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اطلاع داده شد و بلافاصله ۲ ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند.

او با بیان اینکه یک دیوار به جا مانده از یک ساختمان قدیمی که پیش از این تخریب شده بود و وسعت آن ۲۰ متر است ویران شد، بیان کرد: احتمالا به خاطر زمین لرزه شب گذشته دیوار استحکام خود را از دست داده بود و در این ساعت تخریب شد.

ملکی با اشاره به اینکه یک آقا و خانم میانسال به خاطر ریزش دیوار دچار مصدومیت شده بودند، گفت: این خانم تا کمر در زیر آجر‌های این دیوار گرفتار شده بود و آتش نشانان فرد را از زیر دیوار خارج کردند و هر ۲ نفر تحویل عوامل اورژانس داده شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی با بیان اینکه آتش نشانان عملیات آوار برداری را آغاز کردند و ظرف چند دقیقه به یک شخص دیگر نیز دسترسی پیدا کردند، گفت: آقایی حدودا ۶۰ ساله زیر آوار بود که به علت شدت جراحات متاسفانه جان خود را از دست داده بود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۹:۰۰ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
صاحب ملك بايد جوابگو باشه كه چرا ديوارش رو ايمن سازي نكرده