سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توقیف ۶۳ خودروی متخلف و هنجار شکن در بیرجند

جانشین انتظامی خراسان جنوبی گفت: با اجرای طرح برخورد با وسایل نقلیه متخلف و هنجارشکن در شهرستان بیرجند، ۶۳ خودرو توقیف شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، سرهنگ دادگر جانشین انتظامی خراسان جنوبی گفت: در جهت مطالبات عمومی شهروندان مبنی بر برخورد با وسایل نقلیه متخلف و هنجارشکن در سطح شهرستان بیرجند که با انجام حرکات نمایشی و تخلفات حادثه‌ساز موجب مزاحمت برای دیگر شهروندان در ساعات پایانی شب می‌شوند، بلافاصله بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او افزود: ماموران انتظامی با تشکیل چند گروه ویژه پس از هماهنگی با مقام قضائی، شب گذشته طرح برخورد قاطع با رانندگان هنجارشکن در شهرستان بیرجند را به مرحله اجرا گذاشتند و نسبت به شناسایی رانندگان متخلف اقدام کردند.

سرهنگ دادگر بابیان اینکه، اقدام به‌موقع پلیس در خصوص برخورد با هنجارشکنان موجب خرسندی و رضایت شهروندان شد ادامه داد: در این طرح ۶۳ خودرو توقیف و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

جانشین انتظامی خراسان جنوبی تصریح کرد: پلیس در مسیر ارتقا و افزایش امنیت، آسایش و آرامش شهروندان از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد و با مخلان نظم و امنیت، برابر قانون رفتار می‌کند.

انتهای پیام/ ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.