سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرصت یک ماهه برای تعیین تکلیف سهام عدالت / برای آزادسازی سهام عدالت چه کار کنیم؟

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی گلستان گفت: برای آزادسازی سهام عدالت نیازی به مراجعه به هیچ سازمان یا ارگانی نیست.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان،   داود طبرسا، مدیرکل امور اقتصادی و دارایی گلستان از مردم استان خواست برای فروش اوراق خود عجله نکنند و تا مشخص شدن سبد هر نفر در بورس و شرکت‌های سبد سهام عدالت صبر کنند.

 

داود طبرسا با بیان این که برای آزادسازی سهام عدالت نیازی به مراجعه حضوری به هیچ سازمان و یا ارگانی نیست، افزود: مشمولان با وارد کردن کد ملی و درج و تایید اطلاعات فردی، نحوه آزادسازی سهام خود را به ۲ روش مستقیم یا غیرمستقیم انتخاب می‌کنند.

 

او افزود: در روش مستقیم، سهامدار مالکیت و مدیریت سهام عدالت خود را بدون واسطه در دست می‌گیرد و خود مسوول حفظ، نگهداری و مدیریت آن است و قابلیت نقل و انتقال به غیر و فروش آن بر اساس محدودیت‌های زمانی و مقداری تعیین‌شده توسط شورای عالی بورس به عهده سهامدار است.

 

طبرسا گفت: در روش دوم سهامدار مالکیت و مدیریت سهام را به شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی می‌سپارد و حق انتقال به غیر و دخل و تصرف در آن را ندارد.

 

او افزود: مشمولان سهام عدالت یک ماه فرصت دارند برای مدیریت و انتخاب هر یک از این دو گزینه اقدام کنند و به مشمولان توصیه می‌شود با بررسی و مشورت این کار را انجام دهند.

 

دبیر ستاد سهام عدالت استان گلستان گفت: اگر سهامداری در این مدت وضعیت سهام خود را مشخص نکرد، خودکار گزینه دوم که شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی است، برایش لحاظ می‌شود.

 

انتهای پیام / فا

 

منبع : ایرنا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.